Quote from Christer Heinbäck on 15 November 2007, 13:06Tack Anders! (t+) 🙂
Nu ska jag skriva ut de sista veckorna så jag vet att jag har!
Tack Anders! (t+) 🙂
Nu ska jag skriva ut de sista veckorna så jag vet att jag har!
Quote from Camilla Höög on 30 November 2007, 10:05Nu har länken kommit tillbaks, men det är fortfarande fel datum på veckorna.
Ser nu att 6- och 5-timmarsgrupperna är klara, men inte de snabbare.
Nu har länken kommit tillbaks, men det är fortfarande fel datum på veckorna.
Ser nu att 6- och 5-timmarsgrupperna är klara, men inte de snabbare.
Quote from Funbeat user on 30 November 2007, 10:49De stämmer nu i allafall.
Mitt mål är att köra en blandning av 3½ och 4-timmars programmet.
De stämmer nu i allafall.
Mitt mål är att köra en blandning av 3½ och 4-timmars programmet.
Quote from Camilla Höög on 30 November 2007, 13:11Japp, nu funkar det. Jag tänkte köra 3-timmarsprogrammet. Skönt med vila dag 1 😀
Ska bara försöka få in hela planen som planerad träning i Funbeat.
Japp, nu funkar det. Jag tänkte köra 3-timmarsprogrammet. Skönt med vila dag 1 😀
Ska bara försöka få in hela planen som planerad träning i Funbeat.
Quote from Funbeat user on 30 November 2007, 13:17Oj då har du att göra ett par timmar framåt 😛
Oj då har du att göra ett par timmar framåt 😛
Quote from Camilla Höög on 30 November 2007, 13:19Jag är rädd för det ja...får nog köra några veckor i taget.
Jag är rädd för det ja...får nog köra några veckor i taget.
Quote from Funbeat user on 30 November 2007, 13:35Borde det inte bli enklare att göra det i Excel först och sedan importera allt? Har inte prövat själv men i Excel kan man ju kopiera, autofylla etc vilket borde snabba upp processen. Bara en tanken 🙂
Borde det inte bli enklare att göra det i Excel först och sedan importera allt? Har inte prövat själv men i Excel kan man ju kopiera, autofylla etc vilket borde snabba upp processen. Bara en tanken 🙂
Quote from Camilla Höög on 30 November 2007, 13:41Det är så jag tänkt göra. Då kan det ju återanvändas också.
Sen finns det en diskussion om att kunna lägga till färdiga träningsprogram till Funbeat via någon funktion och då behövde Olle excelark. Om jag orkar och hinner så fixar jag hela programmet...fa
Det är så jag tänkt göra. Då kan det ju återanvändas också.
Sen finns det en diskussion om att kunna lägga till färdiga träningsprogram till Funbeat via någon funktion och då behövde Olle excelark. Om jag orkar och hinner så fixar jag hela programmet...fa
Quote from Galderma Fritidsförening on 30 November 2007, 18:57det där med att kunna lägga till färdiga träningsprogram genom en funktion här på funbeat låter ju toppenbra! 🙂
det där med att kunna lägga till färdiga träningsprogram genom en funktion här på funbeat låter ju toppenbra! 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 30 November 2007, 19:09Men man kan väl inte bara sno ett program från en annan sida och lägga över det till funbeat...
Men man kan väl inte bara sno ett program från en annan sida och lägga över det till funbeat...