Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 00:08Börja nu. Varför vänta? (H)
Om du klarar 5km "för tidigt" så kan du ju helt enkelt fortsätta och försöka komma upp till milen till sommaren 🙂
Börja nu. Varför vänta? (H)
Om du klarar 5km "för tidigt" så kan du ju helt enkelt fortsätta och försöka komma upp till milen till sommaren 🙂
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 10:55Lina: Om ni kommer till någon nivå som känns lite tung (vecka åtta tror jag är en sån när man plötsligt ska springa mycket längre tid i sträck än innan) så är det bara att antingen backa en nivå igen eller ligga kvar på den jobbiga nivån tills den slutar
Lina: Om ni kommer till någon nivå som känns lite tung (vecka åtta tror jag är en sån när man plötsligt ska springa mycket längre tid i sträck än innan) så är det bara att antingen backa en nivå igen eller ligga kvar på den jobbiga nivån tills den slutar
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 14:45Jag är ganska ny joggare och kör på intervall idén för att få upp min jogg, men jag är lat och orkar inte kolla hur många minuter eller hur många meter jag ska gå raskt eller jogga.. så jag kör efter musiken som jag lyssnar på när jag är ute.. i början gå
Jag är ganska ny joggare och kör på intervall idén för att få upp min jogg, men jag är lat och orkar inte kolla hur många minuter eller hur många meter jag ska gå raskt eller jogga.. så jag kör efter musiken som jag lyssnar på när jag är ute.. i början gå