Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 12:57Jessie: jag har aldrig i något inlägg i någon tråd jämfört promenader med simpass eller vice versa. Mitt påstående handlar bara om promenader: de ger i princip ingenting. Du kan ju promenera i 10 kilometer om du vill istället. Då har du kanske förbränt et
Jessie: jag har aldrig i något inlägg i någon tråd jämfört promenader med simpass eller vice versa. Mitt påstående handlar bara om promenader: de ger i princip ingenting. Du kan ju promenera i 10 kilometer om du vill istället. Då har du kanske förbränt et
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 14:59Anders: Det var bara lite roligt att du skrev vad man förbrände på en KVARTS promenad (det är ju intre ens en promenad värt namnet över huvud taget) och sen tyckte att istället borde man köra långa simpass.
Två timmars promenad om dagen bränner bra, särs
Anders: Det var bara lite roligt att du skrev vad man förbrände på en KVARTS promenad (det är ju intre ens en promenad värt namnet över huvud taget) och sen tyckte att istället borde man köra långa simpass.
Två timmars promenad om dagen bränner bra, särs
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 15:13Särskilt om man håller lite tempo och kör det obanat. (t+)
Särskilt om man håller lite tempo och kör det obanat. (t+)
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 15:24Bränner promenaden mer om man avstår från att äta wienerbröd... Det var en första...
Bränner promenaden mer om man avstår från att äta wienerbröd... Det var en första...
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 15:27*skrattar lite* Näeh Jenny, det gör den förstås inte.
Men totalsumman av kalorier in - ut borde ha en chans att bli bättre om man avstår från wienerbröd?
*skrattar lite* Näeh Jenny, det gör den förstås inte.
Men totalsumman av kalorier in - ut borde ha en chans att bli bättre om man avstår från wienerbröd?
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 15:35Vad ska man då äta när man har promenerat till konditoriet?
Vad ska man då äta när man har promenerat till konditoriet?
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 16:37Äh. *tar ett wienerbröd till*
Äh. *tar ett wienerbröd till*
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 07:32Jenny S: "Bränner promenaden mer om man avstår från att äta wienerbröd""
Jo, så är det faktiskt! Jag citerar från Triathlon 220 och Marino Vanhoenacker reklam om ZERO High5: "Burn 41% more fat with Every Mile"
Längre ned står det (med lite mindre text)
Jenny S: "Bränner promenaden mer om man avstår från att äta wienerbröd""
Jo, så är det faktiskt! Jag citerar från Triathlon 220 och Marino Vanhoenacker reklam om ZERO High5: "Burn 41% more fat with Every Mile"
Längre ned står det (med lite mindre text)
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 09:48Fast är nyckeln att man har en period då man äter wienerbröd och sen övergår till att köpa dem men inte äta dem? För jag äter ju inga wienerbröd nu. Betyder det att jag går upp i vikt? *förvirrad*
😉
Fast är nyckeln att man har en period då man äter wienerbröd och sen övergår till att köpa dem men inte äta dem? För jag äter ju inga wienerbröd nu. Betyder det att jag går upp i vikt? *förvirrad*
😉