Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Men jag ska beskriva mitt problem.

Finns de nåt sätt att se vilken utrustning man har registrerat i en lista. Tex.
Kan jag få en lista vilka pass jag använt vilka skor. De låter som en helt onödig funktion men jag är lite irriterad för att mina skor har

Gå till fliken Min träning, gå längst ner i högra kolumnen och klicka på Välj vad som ska visas i denna kolumn, välj därefter Visa min träningsutrustning (eller nåt ditåt).

Edit Borde läsa bättre innan jag svarar. Vet inte...

Låter som jag skulle vilja ha en sån funktion oxå. Jag glömmer konstant att klicka på "koppla" efter att jag valt utrustning till ett pass vilket gör att jag har en uppsjö pass som saknar utrustning.

PS. Bara ordet "Utrustning" är bättre som rubrik än de

Fast Siv vill nog ha nåt annat. T.ex. utrustning som val i dropdown-box i listläget så man kan lägga till utrustning till en bunt pass. Va det inte nån som redan föreslagit det i nån tråd?

Man skulle nog kunna förbättra hela utrustningsdelen mycket, frågan är väl om Olle har tid och ork.
Tex så skulle man kunna klassificera utrustningen lite och ställa lite villkor. För ett löppass så kan man anta att jag ska ett par skor eller vara barfota

Mmmmm... så är det.

Anne Mari: du förstod exakt vad jag menade. Jag missar ofta att koppla dojjorna till passet, och jag skulle vilja kunna hitta de passen på ett enklare sätt än att gå igenom alla pass.

Jag skulle vilja ha några cookies som kommer ihåg att jag brukar ha mina löpardojor när jag löper osv. Det blir så himla mycket klickande för alla tillval om intensitet, utrustning och så kartor. Då har jag fått musarm för längesedan.

Det är ett klick för mycket både för utrustning och ladda upp fotografier. Jag har mailat Olle om detta och han verkade tycka likadant men det är kanske inte helt lättfixat. Eller så tar det lite tid som allt annat och han måste ju prioritera.

Stina. Det går att tabba sig fram till utrustning och pila sig ner i listan och sen tabba sig fram till kopplaknappen. För oss som fick musarm för 10 år sen är detta ett alternativ :D.