Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ja, det är eg inte klickandet i sig (eller tabbande) som är för mycket, det är bara lite för otillgängligt eller hur jag ska säga.

Mmmm, det är hundra tabbklick bort och man blir irriterad. Ja.

Det kanske bara är vi som haft musarm i tio år som är irriterade?

Enkelt att ha en sorts utrustning till en viss sorts pass som man ändå inte utövar.

Jag insåg precis att jag förvisso håller med er helt och hållet, men samtidigt kan man ju regga utrustningen redan när man planerar passet (vilket jag aldrig gör men skulle kunna om jag kom ihåg det).

Eller så sitter de andra och febrilt försöker få sin utrustning från lunchrundan att fastna och hinner inte delta i denna diskussion.

Jag kör inte med planering. Min kropp är för känslig för det. Jag får träna det som går just den dagen.

David, allt hänger på prylarna 🙂

Men varför detta skapar irritation för mig är för att min skor gått sönder efter för lite antal mil. Jag hade tänkt kolla upp antalet mil innan jag ifrågasätter hållbarheten. Jag vill inte byt skomärke...men de kommer j

Använd då skorna till enbart vissa sorters pass och regga dom.
Då har du kontroll på hur många mil dina skor har flyttat sig.

David de är ju där de krockar...jag missar att regga dom, ...jahaaa man är nog en dålig människa 😉

de skulle ju vara för trist om jag gnällde över att skorna är trasiga innan jag vet hur långt jag lufsat runt i dem.