Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 15:09David, the old Varpa-trick, yes!
Registrera allting med dina Asic som varpa, allting med dina Saucony som frisbee-lf, eller tvärtom beroende på hur skorna upplevs. (t+)
EDIT: och sen är det bara att söka på löpning så vet man att det är fel-reggat.
David, the old Varpa-trick, yes!
Registrera allting med dina Asic som varpa, allting med dina Saucony som frisbee-lf, eller tvärtom beroende på hur skorna upplevs. (t+)
EDIT: och sen är det bara att söka på löpning så vet man att det är fel-reggat.
Quote from Bjarne Lewin on 3 September 2009, 15:12Ärligt talat så tycker jag att listläget behöver uppdateras. Listläget skulle kunna vara ett perfekt redskap för att titta på en speciell sorts pass titta på och jämföra allt möjligt, men i listläget så finns bara de funktionen med som fanns på ursprungsv
Ärligt talat så tycker jag att listläget behöver uppdateras. Listläget skulle kunna vara ett perfekt redskap för att titta på en speciell sorts pass titta på och jämföra allt möjligt, men i listläget så finns bara de funktionen med som fanns på ursprungsv
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 15:26Jag kom på, apropå den här tråden, att jag hade velat kunna lista alla pass som jag sprungit med en viss utrustning (eller utan för den delen).
Jag kom på, apropå den här tråden, att jag hade velat kunna lista alla pass som jag sprungit med en viss utrustning (eller utan för den delen).
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 15:32JA Lady!!
JA Lady!!
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 08:44Orkade inte läsa allas kommentarer men tycker att det vore toppen om man kunde koppla viss utrustning till en viss träningstyp, så att ex:vis varje gång jag väljer "Löpning" som träningstyp så kommer automatiskt mina skor att kopplas till passet.
Då mins
Orkade inte läsa allas kommentarer men tycker att det vore toppen om man kunde koppla viss utrustning till en viss träningstyp, så att ex:vis varje gång jag väljer "Löpning" som träningstyp så kommer automatiskt mina skor att kopplas till passet.
Då mins
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 10:36Fast det vill inte jag som har flera par skor och faktiskt inte alltid springer i samma skor.
Fast det vill inte jag som har flera par skor och faktiskt inte alltid springer i samma skor.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 10:48Jag glömmer hela tiden att koppla utrustning och eftersom det inte går att gå tillbaka och hitta "dom glömda passen" har jag skippat den här funktionen.
Dålig statistik är sämre än ingen statistik alls för mig.....
Jag glömmer hela tiden att koppla utrustning och eftersom det inte går att gå tillbaka och hitta "dom glömda passen" har jag skippat den här funktionen.
Dålig statistik är sämre än ingen statistik alls för mig.....
Quote from Jan Lundquist on 4 September 2009, 11:26När man väljer löpning i rull-listan kunde en ny lista öppnas där den eller de skor man tidigare använt vid den träningstypen visas.
Snälla SIV kan du inte byta rubrik till nåt om träningsutrustning eller koppling eller vad som helst!!
När man väljer löpning i rull-listan kunde en ny lista öppnas där den eller de skor man tidigare använt vid den träningstypen visas.
Snälla SIV kan du inte byta rubrik till nåt om träningsutrustning eller koppling eller vad som helst!!
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 11:53Bättre? 🙂
Bättre? 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 11:54Wohoooooooooooooooooooooooo. Mycket bättre. Lättare att hitta sen när man försöker leta efter tråden om några månader :D.
Wohoooooooooooooooooooooooo. Mycket bättre. Lättare att hitta sen när man försöker leta efter tråden om några månader :D.