Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 13:38Lady diva; om man inte vill använda funktionen så kan man ju strunta i att göra det också 🙂 För oss med bara ett par skor vore det dock lite smidigt...
Lady diva; om man inte vill använda funktionen så kan man ju strunta i att göra det också 🙂 För oss med bara ett par skor vore det dock lite smidigt...
Quote from Jan Lundquist on 4 September 2009, 13:43Tack Siv (L)
Tack Siv (L)
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 17:21Vad tror ni om de här?
Att under min träning där de finns en flik som heter "Visa i lista" om man skulle få en lista där så man såg vilken utrustning man använt?
De finns en rull-lista som heter "alla beskrivngar", att man kunde få rubrik som heter utr
Vad tror ni om de här?
Att under min träning där de finns en flik som heter "Visa i lista" om man skulle få en lista där så man såg vilken utrustning man använt?
De finns en rull-lista som heter "alla beskrivngar", att man kunde få rubrik som heter utr
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 20:03Apropå frågeställningen... Vore det inte bra om man kunde koppla en mängd träningspass som man listat fram i ett handgrepp?
Kanske via kryssrutan där man kan välja att ta bort en hög. Istället välja en mängd pass och klick, så har man en viss utrustning p
Apropå frågeställningen... Vore det inte bra om man kunde koppla en mängd träningspass som man listat fram i ett handgrepp?
Kanske via kryssrutan där man kan välja att ta bort en hög. Istället välja en mängd pass och klick, så har man en viss utrustning p
Quote from Bjarne Lewin on 6 September 2009, 20:06Att kunna använda listläget för att redigera flera träningar skulle vara fantastiskt. För mig är träningsutrustning viktigt, men det finns fler grupper på FB som skulle kunna ha nytta av ett utvecklat listläge 🙂
Att kunna använda listläget för att redigera flera träningar skulle vara fantastiskt. För mig är träningsutrustning viktigt, men det finns fler grupper på FB som skulle kunna ha nytta av ett utvecklat listläge 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 07:13I listläget finns en pratbubbla som är gulfärgad om det finns kommentar till passet. Jag behöver oftast bara veta om jag kopplat utrustning så det kunde kanske räcka med en sådan funktion. En liten symbol för utrustning som färgades när det fanns nåt kopp
I listläget finns en pratbubbla som är gulfärgad om det finns kommentar till passet. Jag behöver oftast bara veta om jag kopplat utrustning så det kunde kanske räcka med en sådan funktion. En liten symbol för utrustning som färgades när det fanns nåt kopp
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 08:41Jag har lyft frågan till Olle nu.
Jag har lyft frågan till Olle nu.