Quote from j sollerman on 23 June 2012, 10:21Med så mycket träning lovar jag att du inte kommer att komma sist!
Med så mycket träning lovar jag att du inte kommer att komma sist!
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 18:58Citat:
"Men vill du kunna cykla ett lopp på exempelvis 14 mil, så bör du ha tränat 14 mil så du vet hur kroppen reagerar""Oavsett mål, bör du komma över 10 mil ofta. Det är då det börjar hända saker i kroppen. "
Jag håller inte alls med ovanstående.
Citat:
"Men vill du kunna cykla ett lopp på exempelvis 14 mil, så bör du ha tränat 14 mil så du vet hur kroppen reagerar"
"Oavsett mål, bör du komma över 10 mil ofta. Det är då det börjar hända saker i kroppen. "
Jag håller inte alls med ovanstående.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 16:55Lyssna på din kropp. Orka du klippa gräsmattan efteråt så har du cyklat för lite och för långamt.
Lyssna på din kropp. Orka du klippa gräsmattan efteråt så har du cyklat för lite och för långamt.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 18:44Hehe, nu är det ju så att det finns annat i mitt liv än cykel. 😉 Kan liksom inte cykla så jag måste ligga raklång resten av dagen sen. Men men, detta blir nog bra ändå! 🙂
Hehe, nu är det ju så att det finns annat i mitt liv än cykel. 😉 Kan liksom inte cykla så jag måste ligga raklång resten av dagen sen. Men men, detta blir nog bra ändå! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 21:25Alla är vi olika. Själv strävar jag efter total kollaps efter träningen.. funkade i början men är svårare numera (#)
Alla är vi olika. Själv strävar jag efter total kollaps efter träningen.. funkade i början men är svårare numera (#)
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 22:53Alltså, det är inte så att jag inte anstränger mig eller inte vill ta ut mig, om ni nu trodde det. 😉 Jag tar ut mig tills jag är trött, men efter en stunds återhämtning är jag pigg och fräsch igen och fortsätter med dagen, t.ex. klipper gräset eller jobb
Alltså, det är inte så att jag inte anstränger mig eller inte vill ta ut mig, om ni nu trodde det. 😉 Jag tar ut mig tills jag är trött, men efter en stunds återhämtning är jag pigg och fräsch igen och fortsätter med dagen, t.ex. klipper gräset eller jobb
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 23:04Orka klippa gräsmattan ska man kunna göra efter en del pass. Det finns tuffa pass och så finns det återhämtningspass som är mycket viktiga.
Orka klippa gräsmattan ska man kunna göra efter en del pass. Det finns tuffa pass och så finns det återhämtningspass som är mycket viktiga.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 23:31"Ni som gör det, har ni inga liv förutom träningen?" Det gäller att prioritera rätt 😉
Skämt åsido, det jag ville ha sagt är att det kan vara jobbigt i början men det behöver inte vara så vartefter. Som sagt, återhämtning är lika viktig som ansträngninge
"Ni som gör det, har ni inga liv förutom träningen?" Det gäller att prioritera rätt 😉
Skämt åsido, det jag ville ha sagt är att det kan vara jobbigt i början men det behöver inte vara så vartefter. Som sagt, återhämtning är lika viktig som ansträngninge
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 00:47Sara. LSD is the shit. Eller SD och då kanske inte det SD som har med politik att göra.
men som jag skrev tidigare. Jag tycker att du kan köra på som du gör. Trivs du är det bra. Och visst det finns ett liv utan cykel. Svårt att förstå, men så är det fakt
Sara. LSD is the shit. Eller SD och då kanske inte det SD som har med politik att göra.
men som jag skrev tidigare. Jag tycker att du kan köra på som du gör. Trivs du är det bra. Och visst det finns ett liv utan cykel. Svårt att förstå, men så är det fakt
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 08:33Ja herregud, här blir man mörkrädd nästan;-) Träningsvolym för nybörjare var det väl vi pratade om?
Skulle jag jämföra mig med er så skulle jag gått och hängt mig för längesen! Alla cyklar inte med snitt över 30 km/h, eller tränar långpass på över 10 mil
Ja herregud, här blir man mörkrädd nästan;-) Träningsvolym för nybörjare var det väl vi pratade om?
Skulle jag jämföra mig med er så skulle jag gått och hängt mig för längesen! Alla cyklar inte med snitt över 30 km/h, eller tränar långpass på över 10 mil