Quote from Fredrik Närenfors on 16 March 2007, 12:11Oj oj oj Johan
Jag skulle vilja se dig klara av att hålla 95% av HRmax under ett långintervall. Kanske den sista minuten av det sista intervallet. För att inte tala om 95 - 100% av HRmax vid mjölksyraträning. Hur ska det gå till när mjölksyratröskeln ligg
Oj oj oj Johan
Jag skulle vilja se dig klara av att hålla 95% av HRmax under ett långintervall. Kanske den sista minuten av det sista intervallet. För att inte tala om 95 - 100% av HRmax vid mjölksyraträning. Hur ska det gå till när mjölksyratröskeln ligg
Quote from Urban Nilsson on 16 March 2007, 12:25"Tröskelfart är ungefär den fart man kan hålla i ungefär en timme."
(saxat ur Mattias råd om tröskel)Hittade tillslut tråden med den gamla diskusionen.
"Tröskelfart är ungefär den fart man kan hålla i ungefär en timme."
(saxat ur Mattias råd om tröskel)
Hittade tillslut tråden med den gamla diskusionen.
Quote from Therese Woodhill on 16 March 2007, 12:30Men Per jag tror du blandar ihop lingon med blåbär.
Mjölksyre träning som angavs är till för att träna upp de Snabba muskelfibrernas ämnesomsättningsförmåga. Alltså syftet är att öka förmågan att producera mer energi samt att lära sig tåla den mjölksyra s
Men Per jag tror du blandar ihop lingon med blåbär.
Mjölksyre träning som angavs är till för att träna upp de Snabba muskelfibrernas ämnesomsättningsförmåga. Alltså syftet är att öka förmågan att producera mer energi samt att lära sig tåla den mjölksyra s
Quote from Funbeat user on 16 March 2007, 13:52Hah, hade inte fått din avatar uppdaterad ännu 😉 Fick refresha sidan här nu så blev den dock det. Så skojjigt det kan bli... Nu kommer jag däremot inte känna igen dig nåt mer 😛
Hah, hade inte fått din avatar uppdaterad ännu 😉 Fick refresha sidan här nu så blev den dock det. Så skojjigt det kan bli... Nu kommer jag däremot inte känna igen dig nåt mer 😛
Quote from Funbeat user on 16 March 2007, 13:58Ha ha, På jobbet har jag uppdaterad bild så jag trodde du bytt tillbaka igen när jag kom hem igår, men nu fattar jag!:D
Ang intervallerna. Om du kan köra 3.50 tusingar (hur många?) med 45 sek vila utan träningsvärk eller syra så kör du väl trösklar redan
Ha ha, På jobbet har jag uppdaterad bild så jag trodde du bytt tillbaka igen när jag kom hem igår, men nu fattar jag!:D
Ang intervallerna. Om du kan köra 3.50 tusingar (hur många?) med 45 sek vila utan träningsvärk eller syra så kör du väl trösklar redan
Quote from Urban Nilsson on 16 March 2007, 13:58Joho. Jag är ju den randiga killen i det gula gräset. (hv)
Och du är tjejen med två huvuden som sitter ihop i läpparna.
Joho. Jag är ju den randiga killen i det gula gräset. (hv)
Och du är tjejen med två huvuden som sitter ihop i läpparna.
Quote from Funbeat user on 16 March 2007, 14:01HAha.... 😛 Nyaste bilden jag har på mig som är fin 😮 Och den är snart ett år gammal :O
HAha.... 😛 Nyaste bilden jag har på mig som är fin 😮 Och den är snart ett år gammal :O
Quote from Fredrik Närenfors on 16 March 2007, 14:21Inte lingon och blåbär men namnet på den motor man tränar.
Tröskelträning benämns ofta den träning man utför för att höja den sk mjölksyratröskeln. Det tränar man i intervaller från 8 minuter upp till en timme.
Det du kallar mjölksyraträning benämns oftas
Inte lingon och blåbär men namnet på den motor man tränar.
Tröskelträning benämns ofta den träning man utför för att höja den sk mjölksyratröskeln. Det tränar man i intervaller från 8 minuter upp till en timme.
Det du kallar mjölksyraträning benämns oftas
Quote from Fredrik Närenfors on 16 March 2007, 14:31"Och du är tjejen med två huvuden som sitter ihop i läpparna"
Vet ditt andra huvud om att det har blivit kändis på internet?
"Och du är tjejen med två huvuden som sitter ihop i läpparna"
Vet ditt andra huvud om att det har blivit kändis på internet?
Quote from Therese Woodhill on 16 March 2007, 14:39Det finns många sätt att träna många saker på;) Kärt barn har många namn!
Det finns många sätt att träna många saker på;) Kärt barn har många namn!