Quote from Urban Nilsson on 16 March 2007, 14:54Jag kör 6 st 1000m intervaller på mellan 3:40 och 3:50. Jag har ingen träningsvärk men jag vilar gärna dagen efter (H)
Det där med vilan och hastigheten visste jag inte om. Låter som en bra variant.
Jag kör 6 st 1000m intervaller på mellan 3:40 och 3:50. Jag har ingen träningsvärk men jag vilar gärna dagen efter (H)
Det där med vilan och hastigheten visste jag inte om. Låter som en bra variant.
Quote from Urban Nilsson on 16 March 2007, 14:56Per, det är hjälmen med en man i sig.
Per, det är hjälmen med en man i sig.
Quote from Martin Trygg on 16 March 2007, 15:30Är jag då hjälmen med en kvinna i sig?
Är jag då hjälmen med en kvinna i sig?
Quote from Urban Nilsson on 16 March 2007, 15:59Är det kvinnan eller hjälmen som undrar? 😉
Är det kvinnan eller hjälmen som undrar? 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2007, 17:13Mitt andra huvud slänger ett öga på min skärm ibland, dock inte ofta, är rätt övertygad om att jag sa nåt i stil med "se vilken söt bild jag lägger upp nu" Försökte nämligen förminska den till lämplig storlek 10 gånger innan det funka, så jag tro han vet.
Mitt andra huvud slänger ett öga på min skärm ibland, dock inte ofta, är rätt övertygad om att jag sa nåt i stil med "se vilken söt bild jag lägger upp nu" Försökte nämligen förminska den till lämplig storlek 10 gånger innan det funka, så jag tro han vet.
Quote from Fredrik Närenfors on 17 March 2007, 00:00Skönt att höra att man betraktas som man 🙂
Har nog tänkt byta länge, men just den där bilden är så härlig för den satt på första sidan av Cykla för ett år sen typ, lite drygt.
Skönt att höra att man betraktas som man 🙂
Har nog tänkt byta länge, men just den där bilden är så härlig för den satt på första sidan av Cykla för ett år sen typ, lite drygt.
Quote from Urban Nilsson on 18 March 2007, 10:30Jag är inte säker på att min världsbild är stabil nog för att kunna hantera att du byter bild, Per. Förvarna innan så jag kan leta fram min gamla nalle först. In case of...
Jag är inte säker på att min världsbild är stabil nog för att kunna hantera att du byter bild, Per. Förvarna innan så jag kan leta fram min gamla nalle först. In case of...