Quote from Guest on 15 May 2008, 20:42Morsning korsning.
Nu kanske jag är ute i lite fel årstid angående funderingar om trainer, det är ju nu man ska passa på att vara ute och cykla. Men det var så himla dåligt väder idag så då kunde jag inte annat än börja tänka: Hmmm, en trainer hade ju var
Morsning korsning.
Nu kanske jag är ute i lite fel årstid angående funderingar om trainer, det är ju nu man ska passa på att vara ute och cykla. Men det var så himla dåligt väder idag så då kunde jag inte annat än börja tänka: Hmmm, en trainer hade ju var
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 20:52Ja nu blev det bakvänt. När man sitter i sin källare och cyklar i december så drömmer man om sol, värme och isfria vägar i juni. Inte tvärtom 😉
Ja nu blev det bakvänt. När man sitter i sin källare och cyklar i december så drömmer man om sol, värme och isfria vägar i juni. Inte tvärtom 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 22:45jag hörde att karbon och trainers inte är en bra kombination......bara "säger vidare"
jag hörde att karbon och trainers inte är en bra kombination......bara "säger vidare"
Quote from Fredrik Närenfors on 15 May 2008, 22:48Det är nog en av många myter. Det enda som far illa på en trainer är nog däcken. Jag använder mina skrotade däck som jag aldrig skulle tordas cykla på utomhus.
Sen är kanske svetten en faktor att beakta. Gör rent ordentligt med blöt trasa enfteråt
Det är nog en av många myter. Det enda som far illa på en trainer är nog däcken. Jag använder mina skrotade däck som jag aldrig skulle tordas cykla på utomhus.
Sen är kanske svetten en faktor att beakta. Gör rent ordentligt med blöt trasa enfteråt
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 22:51OK.
OK.
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 22:57Kul med knakande Canyonmyter.
Kul med knakande Canyonmyter.
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 23:00Till trainer bör även en rejäl fläkt köpas! Placera framför överkroppen på full effekt.
Se gärna till att eventuella grannar är bortresta också...
Till trainer bör även en rejäl fläkt köpas! Placera framför överkroppen på full effekt.
Se gärna till att eventuella grannar är bortresta också...
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 23:07En femton kilowatts byggfläkt är bra vid trainerträning.
En femton kilowatts byggfläkt är bra vid trainerträning.
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 23:20Ja, och då behöver man inte längre bekymra sig om ljudet från själva trainern... 😀
Ja, och då behöver man inte längre bekymra sig om ljudet från själva trainern... 😀
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 15:13Har också tittat länge efter en motionscykel. På nätet kan man hitta hemma byggen som kan användas för att ladda ström, eller driva andra elektriska prylar, kanske ovan nämnda fläkt skulle kunna drivas då 🙂 Men varför finns det inte någon färdig lösni
Har också tittat länge efter en motionscykel. På nätet kan man hitta hemma byggen som kan användas för att ladda ström, eller driva andra elektriska prylar, kanske ovan nämnda fläkt skulle kunna drivas då 🙂 Men varför finns det inte någon färdig lösni