Quote from Guest on 15 February 2011, 14:31Jag undrar hur man bäst förflyttar sin racer ( jag har en carbonram). Jag kommer troligen ha med 2 ungar och därmed får cykeln inte plats i bilen. Hur transporterar jag den bäst utan att skada carbonramen? Har förstått det som om de inte klarar att vara i
Jag undrar hur man bäst förflyttar sin racer ( jag har en carbonram). Jag kommer troligen ha med 2 ungar och därmed får cykeln inte plats i bilen. Hur transporterar jag den bäst utan att skada carbonramen? Har förstått det som om de inte klarar att vara i
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 14:41Funkar fint med enklare ställning som hänger bak. Man hänger på cykeln och säkrar bara med remmar som inte behöver vara så hårt spända.
Funkar fint med enklare ställning som hänger bak. Man hänger på cykeln och säkrar bara med remmar som inte behöver vara så hårt spända.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 20:23Akta hjulen bara, dom kan nämligen smälta om dom kommer för nära avgassystemet och du kör långt.
Akta hjulen bara, dom kan nämligen smälta om dom kommer för nära avgassystemet och du kör långt.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 06:37kolla denna
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=943285
kolla denna
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 09:01Hade liknande funderingar för ett par år sen och det fick ändå bli Thules takvariant. Mest för att jag upplevde att min ram var "för liten" för att hänga vettigt därbak (är 180cm lång) och dels för att det kändes som det var mindre risk för skav osv om ma
Hade liknande funderingar för ett par år sen och det fick ändå bli Thules takvariant. Mest för att jag upplevde att min ram var "för liten" för att hänga vettigt därbak (är 180cm lång) och dels för att det kändes som det var mindre risk för skav osv om ma
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 10:22Jag skulle nog satsa på en sån här:
http://www.bytbil.com/transportbilar/scania/mvtt9gdg/AUABEA4N4ABD!
inget är bra nog för ens dyrgripar (H:)
Jag skulle nog satsa på en sån här:
http://www.bytbil.com/transportbilar/scania/mvtt9gdg/AUABEA4N4ABD!
inget är bra nog för ens dyrgripar (H:)
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 21:13Haha, Acke, suveränt! Ska genast köpa 😉
Tack för tipset på takanordningen. Hela den sajten var ju suverän!
Haha, Acke, suveränt! Ska genast köpa 😉
Tack för tipset på takanordningen. Hela den sajten var ju suverän!
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 19:35Hakar på tråden lite för jag funderar på att köpa.
Jag har kollat lite trådar i ämnet och stack ändå, mot bättre vetande, och köpte en Biltemaställning. Den var billig men blotta synen av alla bultar, brickor och muttrar fick mig att lägga ner projektet
Hakar på tråden lite för jag funderar på att köpa.
Jag har kollat lite trådar i ämnet och stack ändå, mot bättre vetande, och köpte en Biltemaställning. Den var billig men blotta synen av alla bultar, brickor och muttrar fick mig att lägga ner projektet
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 19:57Outride 561 10 gånger av 10.
Outride 561 10 gånger av 10.
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 19:58Vi har just köpt en Proride. Verkar funka bra! Jag har tempocykel, inte gigantiskt tjock ram men klart tjockare än en standardcykel eller MTB i alla fall.
Vi köpte takräcke från Thule också, den lite billigare sorten med fyrkantiga svarta rör. Säljaren
Vi har just köpt en Proride. Verkar funka bra! Jag har tempocykel, inte gigantiskt tjock ram men klart tjockare än en standardcykel eller MTB i alla fall.
Vi köpte takräcke från Thule också, den lite billigare sorten med fyrkantiga svarta rör. Säljaren