Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTransportlöpning äger
You need to log in to create posts and topics.

Transportlöpning ska bli min nya melodi.

Skulle hem från stan idag. Hade jag cyklat hade det tagit ca 15 min, hade jag åkt buss hade det tagit okänt antal minuter, men säkert minst en halvtimme beroende på väntetid. Nu sprang jag (sakta) och det tog 36 m

Transportlöpning är så otroligt härligt!

(H:)

Jag transportlöper från jobbet några dagar i veckan, beroende på om jag behöver få med mig laptopen eller inte. Jag har 5,2 km hem från jobbet, det tar ca. 30 minuter. Den snabbaste bussen tar 35 minuter inklusive bussbyte. Ibland tar det t.o.m så lång ti

Visst är transportlöpning underbart (H:)

Jag har dryga 3 mil..men det skulle ju funka som Marathon träning 🙂

Jag tror jag ska försöka börja transportlöpa mig till badhuset ett par gånger i veckan, till både crawlkursen och vattengympan. Så slipper jag oroa mig för att halka omkull med mopeden!

Jag har börjat jogga hem från (pendel-)bussen en gång i veckan, ca 5,5 km. Tycker att det är ett bra sätt att komma till skott med motionen och få ytterligare lite tid över när jag kommer hem.
Än så länge funkar det bra, när man inte behöver ha tjockare

Jag har 8,2 km enkel och sprang det en del i sommar. Härligt med dusch och sen jobba. Man blir liksom fylld med energi lustigt nog. Nu börjar jag kombinera det med cykel också eftersom jag börjat få ont i foten.

jag har 27 km till jobbet, har cyklat det några gånger i sommar men springa?... näää

I november får jag en mil till jobbet. Då ska det joggpendlas. Dusch på F&S.