Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 18:04Jag kör mina skor till dess att sulan slitits upp. Har dock aldrig behövt springa med bubbelplast runt fötterna för att hålla mig skadefri. Har haft större problem att hitta skor som inte förstör mer än de hjälper för mig.
Gillade "snabba blå" eller "att
Jag kör mina skor till dess att sulan slitits upp. Har dock aldrig behövt springa med bubbelplast runt fötterna för att hålla mig skadefri. Har haft större problem att hitta skor som inte förstör mer än de hjälper för mig.
Gillade "snabba blå" eller "att
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 18:07Imponerande långa distanser du kör i dina skor K-G. Jag personligen har nog fått ngt slags psykologisk spärr mot att använda skorna längre än 120-130 mil. Tycker det är svårt att märka när det är dags att byta skor så jag tar det säkra före det osäkra och
Imponerande långa distanser du kör i dina skor K-G. Jag personligen har nog fått ngt slags psykologisk spärr mot att använda skorna längre än 120-130 mil. Tycker det är svårt att märka när det är dags att byta skor så jag tar det säkra före det osäkra och
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 18:16Springer man på så håller inte sulan i en sko i 2 år även om man har 3 par man växlar mellan 😉 De som gått längst då skulle troligen gått drygt 600mil.
Springer man på så håller inte sulan i en sko i 2 år även om man har 3 par man växlar mellan 😉 De som gått längst då skulle troligen gått drygt 600mil.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 18:22Förut när jag var yngre och inte visste bättre så köpte jag nya löparskor när jag fick ont i knäna. Brukar vara den indikationen som stämmer in på när mina skor är helt slut för länge sen 🙂
Då jag känner att jag inte har kompetensen att se på skorna nä
Förut när jag var yngre och inte visste bättre så köpte jag nya löparskor när jag fick ont i knäna. Brukar vara den indikationen som stämmer in på när mina skor är helt slut för länge sen 🙂
Då jag känner att jag inte har kompetensen att se på skorna nä
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 18:35Känner igen problemet med uppslitna hälkappor. Är inne på mitt fjärde par Kayano på c:a sju år. Samma bekymmer med samtliga. Efter inte särskilt många mil dessutom. Jag sätter på silvertape. Håller faktiskt riktigt bra.
Känner igen problemet med uppslitna hälkappor. Är inne på mitt fjärde par Kayano på c:a sju år. Samma bekymmer med samtliga. Efter inte särskilt många mil dessutom. Jag sätter på silvertape. Håller faktiskt riktigt bra.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 19:362 år sedan slut Marcus.
Pengar är svaret.Plus att de kanske försöker göra så att skor ej håller längre.
Så de har rätt:
Asics skor är:
1. Dyra. ( Reklam är dyrt. )
2. Baserade på 3.476 vetenskapliga undersökningar.
3. De innehåller allt så de passar vem
2 år sedan slut Marcus.
Pengar är svaret.
Plus att de kanske försöker göra så att skor ej håller längre.
Så de har rätt:
Asics skor är:
1. Dyra. ( Reklam är dyrt. )
2. Baserade på 3.476 vetenskapliga undersökningar.
3. De innehåller allt så de passar vem
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 20:54Det där har drabbat flera av mina skor efter kort tid. Jag har gått tillbaka till inköpsstället med skorna och då har de sytt fast läderlappar som håller mycket bättre.
Det där har drabbat flera av mina skor efter kort tid. Jag har gått tillbaka till inköpsstället med skorna och då har de sytt fast läderlappar som håller mycket bättre.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 23:41Jag har haft precis samma problem med mina asics,fick nya två ggr men inte vid trejde gången då dom tyckte det gått för lång tid,men säljaren rekomenderade skomakaren precis som i Lars fall och det funkar perfekt,dock har jag skinn och inte mocka,vaför pr
Jag har haft precis samma problem med mina asics,fick nya två ggr men inte vid trejde gången då dom tyckte det gått för lång tid,men säljaren rekomenderade skomakaren precis som i Lars fall och det funkar perfekt,dock har jag skinn och inte mocka,vaför pr
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 01:11Jag var och klämde på ett par Saucony Type A3. Jag tror i alla fall de heter så. Röda racingskor i alla fall. Märkte att de faktiskt hade en mjuk hälkappa och blev genast intresserad. Tyvrr hade inte affären inne skorna i min storlek, så kunde inte provsp
Jag var och klämde på ett par Saucony Type A3. Jag tror i alla fall de heter så. Röda racingskor i alla fall. Märkte att de faktiskt hade en mjuk hälkappa och blev genast intresserad. Tyvrr hade inte affären inne skorna i min storlek, så kunde inte provsp
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 12:18Asics.
Sprang med Asics Gel 1140 hela förra året. Inte en tråd lossnade nu : )
I år gäller Asics Gel 1150 och Asics Gel Landreth. Så jag har bara goda erfarenheter från Asics. Dock inte så lång!Tack för mig.
Alexander.
http://painistemporarygloryisfo
Asics.
Sprang med Asics Gel 1140 hela förra året. Inte en tråd lossnade nu : )
I år gäller Asics Gel 1150 och Asics Gel Landreth. Så jag har bara goda erfarenheter från Asics. Dock inte så lång!
Tack för mig.
Alexander.