Quote from Guest on 26 May 2008, 10:28Var med den 22a juni 2008 på Tre vikar 57 Km.
Målet med passet är att ha en skön dag och se de bästa ställena.När: Söndagen den 22a juni 2008 klockan 8.00
Var: Stockholm, Danderyds sjukhus
Längd: Långpass på cirka 57 km.
Hastighet: 7.15-8.30 min/km + ma
Var med den 22a juni 2008 på Tre vikar 57 Km.
Målet med passet är att ha en skön dag och se de bästa ställena.
När: Söndagen den 22a juni 2008 klockan 8.00
Var: Stockholm, Danderyds sjukhus
Längd: Långpass på cirka 57 km.
Hastighet: 7.15-8.30 min/km + ma
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 10:38Spännande!
Det vore väl något att ge sig i kast med, något som är längre än de 50km jag sprungit som mest hittils?
Spännande!
Det vore väl något att ge sig i kast med, något som är längre än de 50km jag sprungit som mest hittils?
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 12:37Hur kul som helst - jag är verkligen förtvivlad att jag är bortrest den helgen. Jag vet ju hur kul ni kommer att ha!!
Hur kul som helst - jag är verkligen förtvivlad att jag är bortrest den helgen. Jag vet ju hur kul ni kommer att ha!!
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 12:50Jösses vad kul det skulle vara, men pga 65-årsfest kvällen innnan så kan det bli trögt att vakna i tid 🙂
Jösses vad kul det skulle vara, men pga 65-årsfest kvällen innnan så kan det bli trögt att vakna i tid 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 07:54Klarar du 57Km?
57 Km tar tid att springa. Det handlar mycket om teknik för att klara sträckan.
* Det viktigaste är att hålla en låg och bekväm fart. För att hitta den rätta farten behövs erfarenhet. Erfarenheten finns på plats i Tre vikar 57 Km, det är
Klarar du 57Km?
57 Km tar tid att springa. Det handlar mycket om teknik för att klara sträckan.
* Det viktigaste är att hålla en låg och bekväm fart. För att hitta den rätta farten behövs erfarenhet. Erfarenheten finns på plats i Tre vikar 57 Km, det är
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 08:14Låter kanonhärligt. Tyvärr är det inte riktigt ett pass för mig än på ett tag.
Men hoppas ni får det trevligt 🙂
Låter kanonhärligt. Tyvärr är det inte riktigt ett pass för mig än på ett tag.
Men hoppas ni får det trevligt 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 09:14Jag har ju varit med på 2 av era "äventyr" (Södra stockholm och Skavlöten) och jag kan bara säga att det är hur kul och hur trevligt som helst! 🙂 Som nybörjare på dom distanserna känner man sig väldigt trygg i ert sällskap och vågar därför utmana sig sj
Jag har ju varit med på 2 av era "äventyr" (Södra stockholm och Skavlöten) och jag kan bara säga att det är hur kul och hur trevligt som helst! 🙂 Som nybörjare på dom distanserna känner man sig väldigt trygg i ert sällskap och vågar därför utmana sig sj
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 09:26Det låter jättekul. synd att man bor så långt bort 🙁
Det låter jättekul. synd att man bor så långt bort 🙁
Quote from Therese Linner on 28 May 2008, 09:35Jag hänger på! Hur långt vet jag inte, men så länge huvudet orkar 🙂 Nu skall jag bara köpa den där ryggsäcken...
(Pallar man ett seriöst försök Hornstull-Järna 2 veckor senare? Skall man korta vikarna då kanske?)
Jag hänger på! Hur långt vet jag inte, men så länge huvudet orkar 🙂 Nu skall jag bara köpa den där ryggsäcken...
(Pallar man ett seriöst försök Hornstull-Järna 2 veckor senare? Skall man korta vikarna då kanske?)
Quote from Elias Engqvist on 28 May 2008, 10:48Du kan väl gena så blir det lite simning också!
Du kan väl gena så blir det lite simning också!