Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTre vikar 57Km
You need to log in to create posts and topics.

Verkar va en fin runda. Jag är jättesugen. Hade väl egentligen tänkt va borta hela den helgen men det kanske går att ändra på. Bara jag (kiropraktorn) får någorlunda ordning på min rygg så. Har nyligen köpt en löparrygga, en salomon revo light, men har in

Jag kommer att lägga ut delsträckor på hemsidan.

21,2Km runt Norrviken
En naturlig delsträcka är att enbart springa runt Norrviken 21,2 Km med start och mål vid Edsbergs slott.

Ca 28 Km om man hänger med från Danderyds sjukhus.

Ca 45 Km runt Edsbviken

Hurra, nu är planerna för midsommarhelgen klara och det innebär att jag kan hänga med på det här! Superkul ska det bli - ska bli så spännande att se om jag orkar hela distansen.... 😀

Med sedvanlig god tajming har jag blivit bänkad av sjukgymnasten. Inget springande på 2 veckor istället intensiv vadstretch i kombination med uppbyggnad av bålen är medicinen. Det betyder att jag måste kasta in handduken på 3 vikar. 🙁

Jag är inte heller säker på att det vore så slugt av mig att närvara med tanke på mitt knä, men vi får väl se.

Vad trist att inte få njuta av ert utsökta sällskap! 🙁 Fast huvudsaken är att ni blir "piggelina" igen - det går fler tåg....

Jag tror jag hänger på, hade ju så kul förra gången! 🙂

Oj vad kul Karin! Vi springer ju mycket längs vattnet, så blir det varmt är det ju bara att slita av sig skorna och hoppa i spat! 😀

Hej Verkar superkul dock så är det Dalarna och Mora som gäller på midsommarhelgen.

Jösses vad det grämer mig att jag förmodligen inte kan medverka! Det hade varit så förbaskat kul!