Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 11:55Verkar va en fin runda. Jag är jättesugen. Hade väl egentligen tänkt va borta hela den helgen men det kanske går att ändra på. Bara jag (kiropraktorn) får någorlunda ordning på min rygg så. Har nyligen köpt en löparrygga, en salomon revo light, men har in
Verkar va en fin runda. Jag är jättesugen. Hade väl egentligen tänkt va borta hela den helgen men det kanske går att ändra på. Bara jag (kiropraktorn) får någorlunda ordning på min rygg så. Har nyligen köpt en löparrygga, en salomon revo light, men har in
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 11:41Jag kommer att lägga ut delsträckor på hemsidan.
21,2Km runt Norrviken
En naturlig delsträcka är att enbart springa runt Norrviken 21,2 Km med start och mål vid Edsbergs slott.Ca 28 Km om man hänger med från Danderyds sjukhus.
Ca 45 Km runt Edsbviken
Jag kommer att lägga ut delsträckor på hemsidan.
21,2Km runt Norrviken
En naturlig delsträcka är att enbart springa runt Norrviken 21,2 Km med start och mål vid Edsbergs slott.
Ca 28 Km om man hänger med från Danderyds sjukhus.
Ca 45 Km runt Edsbviken
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 20:35Hurra, nu är planerna för midsommarhelgen klara och det innebär att jag kan hänga med på det här! Superkul ska det bli - ska bli så spännande att se om jag orkar hela distansen.... 😀
Hurra, nu är planerna för midsommarhelgen klara och det innebär att jag kan hänga med på det här! Superkul ska det bli - ska bli så spännande att se om jag orkar hela distansen.... 😀
Quote from Therese Linner on 11 June 2008, 20:04Med sedvanlig god tajming har jag blivit bänkad av sjukgymnasten. Inget springande på 2 veckor istället intensiv vadstretch i kombination med uppbyggnad av bålen är medicinen. Det betyder att jag måste kasta in handduken på 3 vikar. 🙁
Med sedvanlig god tajming har jag blivit bänkad av sjukgymnasten. Inget springande på 2 veckor istället intensiv vadstretch i kombination med uppbyggnad av bålen är medicinen. Det betyder att jag måste kasta in handduken på 3 vikar. 🙁
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 20:08Jag är inte heller säker på att det vore så slugt av mig att närvara med tanke på mitt knä, men vi får väl se.
Jag är inte heller säker på att det vore så slugt av mig att närvara med tanke på mitt knä, men vi får väl se.
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 20:12Vad trist att inte få njuta av ert utsökta sällskap! 🙁 Fast huvudsaken är att ni blir "piggelina" igen - det går fler tåg....
Vad trist att inte få njuta av ert utsökta sällskap! 🙁 Fast huvudsaken är att ni blir "piggelina" igen - det går fler tåg....
Quote from Lena Bjerlöw on 11 June 2008, 22:26Jag tror jag hänger på, hade ju så kul förra gången! 🙂
Jag tror jag hänger på, hade ju så kul förra gången! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 07:35Oj vad kul Karin! Vi springer ju mycket längs vattnet, så blir det varmt är det ju bara att slita av sig skorna och hoppa i spat! 😀
Oj vad kul Karin! Vi springer ju mycket längs vattnet, så blir det varmt är det ju bara att slita av sig skorna och hoppa i spat! 😀
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 09:58Hej Verkar superkul dock så är det Dalarna och Mora som gäller på midsommarhelgen.
Hej Verkar superkul dock så är det Dalarna och Mora som gäller på midsommarhelgen.
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 10:00Jösses vad det grämer mig att jag förmodligen inte kan medverka! Det hade varit så förbaskat kul!
Jösses vad det grämer mig att jag förmodligen inte kan medverka! Det hade varit så förbaskat kul!