Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 10:22Undrar om man orkar trippa omkring 3 km till - skulle sitta fint att ha klarat jämna 60..... 😀
Undrar om man orkar trippa omkring 3 km till - skulle sitta fint att ha klarat jämna 60..... 😀
Quote from Funbeat user on 13 June 2008, 09:36Det här är väldigt lockande. Men jag undrar:
"Minst lika viktigt är att äta och dricka regelbundet. 3 till 4 gånger i timman"
Vad äter ni när ni springer så långt? Rune-kakor? Energybars? Frukt? Hämtpizza?
Jag märkte att jag blev obehagligt hungrig under
Det här är väldigt lockande. Men jag undrar:
"Minst lika viktigt är att äta och dricka regelbundet. 3 till 4 gånger i timman"
Vad äter ni när ni springer så långt? Rune-kakor? Energybars? Frukt? Hämtpizza?
Jag märkte att jag blev obehagligt hungrig under
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 07:53Maten är jätteviktig. Med ett konstant kaloriintag som är lika stort som uttaget kan du springa väldigt länge och hålla humöret på topp.
Det som är lätt att ha med sig och fungerar bra är krossade chips, mandelmassa, Anton Berg, småbitar av Rune-kaka, avs
Maten är jätteviktig. Med ett konstant kaloriintag som är lika stort som uttaget kan du springa väldigt länge och hålla humöret på topp.
Det som är lätt att ha med sig och fungerar bra är krossade chips, mandelmassa, Anton Berg, småbitar av Rune-kaka, avs
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 23:07Har nu gjort klart alla detaljer på Tre vikar:
http://www.teamfakta.se/content.asp?TitelID=331Alla kartor och beskrivningar är på plats.
Var man kan åka hem, var man kan köpa mat/dricka.
Har nu gjort klart alla detaljer på Tre vikar:
http://www.teamfakta.se/content.asp?TitelID=331
Alla kartor och beskrivningar är på plats.
Var man kan åka hem, var man kan köpa mat/dricka.
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 22:11Imorgon är det dags.
Ett tiotal löpare hänger med på hela eller delar av banan.
Vädret ska bli fint med bara måttlig risk för krydda från himlen.
Vi har packat ryggsäckarna och memorerat alla stigar.
Imorgon är det dags.
Ett tiotal löpare hänger med på hela eller delar av banan.
Vädret ska bli fint med bara måttlig risk för krydda från himlen.
Vi har packat ryggsäckarna och memorerat alla stigar.
Quote from Lena Bjerlöw on 22 June 2008, 18:49Tack för den fina löpturen idag, det var jättekul! Vi var många som slog rekord i längd idag 🙂
När jag laddade in infon från GF305an blev det 54,32km, se kartan på min träning, klicka på det träningspasset.
Bra jobbat alla! Nu var det rätt skönt att
Tack för den fina löpturen idag, det var jättekul! Vi var många som slog rekord i längd idag 🙂
När jag laddade in infon från GF305an blev det 54,32km, se kartan på min träning, klicka på det träningspasset.
Bra jobbat alla! Nu var det rätt skönt att
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 19:12Ja jättetack! En fantastisk runda. 😀 Extrakul naturligtvis att slå distansrekord...
Nu är jag minst sagt mör i kroppen. Tom öm i skinnet på vissa ställen. Alltså inte skavsår - utan öm. 😀 Inte konstigt efter alla dessa timmar iofs. Fast det är bara här
Ja jättetack! En fantastisk runda. 😀 Extrakul naturligtvis att slå distansrekord...
Nu är jag minst sagt mör i kroppen. Tom öm i skinnet på vissa ställen. Alltså inte skavsår - utan öm. 😀 Inte konstigt efter alla dessa timmar iofs. Fast det är bara här
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 21:43Tack alla härliga löpare som gjorde att dagen blev så bra.
Har lagt ut bilder.
Det kommer mer bildtexter och mer info under veckan.
http://www.teamfakta.se/content.asp?TitelID=366Grattis till längdrekorden. (t+)
Jag får se till att nästa pass blir anin
Tack alla härliga löpare som gjorde att dagen blev så bra.
Har lagt ut bilder.
Det kommer mer bildtexter och mer info under veckan.
http://www.teamfakta.se/content.asp?TitelID=366
Grattis till längdrekorden. (t+)
Jag får se till att nästa pass blir anin
Quote from Funbeat user on 23 June 2008, 09:07Ja, tack för en fantastisk dag.
Det blev inget litet längdrekord heller, för min del. Jag har bara kommit upp i maradistansen tidigare.Extra kul är att jag har betydligt mindre ont idag, dagen efter, än jag hade efter maran. Det lönar sej tydligen att
Ja, tack för en fantastisk dag.
Det blev inget litet längdrekord heller, för min del. Jag har bara kommit upp i maradistansen tidigare.
Extra kul är att jag har betydligt mindre ont idag, dagen efter, än jag hade efter maran. Det lönar sej tydligen att