Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 18:13RUT-avdrag för städerska, Linas matkasse, fönsterputsning...you name it! Allt outsourcas numera för att överhuvudtaget hinna med alla måsten. Tyvärr blir det inte så mycket mer tid över när barnen blir större - då är det deras aktiviteter som oxå är med o
RUT-avdrag för städerska, Linas matkasse, fönsterputsning...you name it! Allt outsourcas numera för att överhuvudtaget hinna med alla måsten. Tyvärr blir det inte så mycket mer tid över när barnen blir större - då är det deras aktiviteter som oxå är med o
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 23:00Just det här med att engagera familjen tror jag är bra. Dottern (6 år) är mycket intresserad av vad pappa sysslar med, och då frun/mamman också tränar en del så blir det en naturlig del av vardagen som faktiskt möts av en del förståelse av 6-åringen också
Just det här med att engagera familjen tror jag är bra. Dottern (6 år) är mycket intresserad av vad pappa sysslar med, och då frun/mamman också tränar en del så blir det en naturlig del av vardagen som faktiskt möts av en del förståelse av 6-åringen också
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 11:01De där me Playitas var helt nytt för mej. Fick kolla upp det. Verkar ju grymt!! Brukar ni vara där en vecka då el?
De där me Playitas var helt nytt för mej. Fick kolla upp det. Verkar ju grymt!! Brukar ni vara där en vecka då el?
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 15:37Mattias! Då kanske vi ses i påsk! Vi åker den 24/4 - 1/5 från Stockholm:-)
Mattias! Då kanske vi ses i påsk! Vi åker den 24/4 - 1/5 från Stockholm:-)
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 15:53Min 5-åring blev jätteledsen när han förstod att han inte skulle få springa Stockholm Marathon med pappa, så iår så får vi nog stanna på minimaran också...
Min 5-åring blev jätteledsen när han förstod att han inte skulle få springa Stockholm Marathon med pappa, så iår så får vi nog stanna på minimaran också...
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 20:50Nu är detta 4:e gången jag försöker svara på denna fråga, hur man pusslar ihop träning med familjeliv. Då jag försökt svara har det låtit som om det gällt familjeterapi. Nåja, du frågade enkelt och jag svara enkelt.
Vi turas om! Den ena föräldern är hemm
Nu är detta 4:e gången jag försöker svara på denna fråga, hur man pusslar ihop träning med familjeliv. Då jag försökt svara har det låtit som om det gällt familjeterapi. Nåja, du frågade enkelt och jag svara enkelt.
Vi turas om! Den ena föräldern är hemm
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 22:18Att träna tillsammans är bra. Jag springer med min fru ibland. Eftersom jag är snabbare kan jag alltid öka farten om samtalet blir för jobbigt. (Ok lite ironi var det).
Annars som sagt var att få hela familjen att gå med på det samt att utnyttja pendelti
Att träna tillsammans är bra. Jag springer med min fru ibland. Eftersom jag är snabbare kan jag alltid öka farten om samtalet blir för jobbigt. (Ok lite ironi var det).
Annars som sagt var att få hela familjen att gå med på det samt att utnyttja pendelti
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 23:36Katrin A: Åker också 24/5-1/5 från Sthlm. Har du anmält dig till Triathlon-träningen eller kör du fritt? Egen eller hyrd cykel? Tycker att Apollos bokning var lite otydlig när det gäller kostnaden för att ta med egen cykel.
Edit: Karin heter du ju inte..
Katrin A: Åker också 24/5-1/5 från Sthlm. Har du anmält dig till Triathlon-träningen eller kör du fritt? Egen eller hyrd cykel? Tycker att Apollos bokning var lite otydlig när det gäller kostnaden för att ta med egen cykel.
Edit: Karin heter du ju inte..
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 11:48Tack för alla svar.
Som tur är gillar min sambo att träna oxå. Så vi har förståelse för varandra. Sen verkar melodin vara att kunna träna hemma. Trainer till cykeln. Samt till och ifrån jobbet."Lycka till! En 5 månaders är ändå ganska okomplicerad (o
Tack för alla svar.
Som tur är gillar min sambo att träna oxå. Så vi har förståelse för varandra. Sen verkar melodin vara att kunna träna hemma. Trainer till cykeln. Samt till och ifrån jobbet.
"Lycka till! En 5 månaders är ändå ganska okomplicerad (o
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 12:38För Playitas betalar vi 19 tkr för 2 vuxna+1 barn (6 år) i tvårumslägenhet med halvpension (över påsken). Med tanke på utbudet och kvaliten på Playitas tycker jag att det är mycket mer prisvärt än t.ex. Springtime.
För Playitas betalar vi 19 tkr för 2 vuxna+1 barn (6 år) i tvårumslägenhet med halvpension (över påsken). Med tanke på utbudet och kvaliten på Playitas tycker jag att det är mycket mer prisvärt än t.ex. Springtime.