Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 16:43Nu har jag också börjat kolla på playitas. Familjen verkade grymt intresserade, nu gäller det bara att övertyga chefen om det förträffliga i idén att vara borta mitt under högsäsongen...
Nu har jag också börjat kolla på playitas. Familjen verkade grymt intresserade, nu gäller det bara att övertyga chefen om det förträffliga i idén att vara borta mitt under högsäsongen...
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 23:02Vi har två barn på 1 och 3 år. Jag tycker att det kan vara ganska svårt att ihop det nu innan båda barnen går fulltid på dagis! Styrketräning är enklast att få till, eftersom det kan ske hemma. Trainer har inte riktigt varit prioriterat ännu, istället har
Vi har två barn på 1 och 3 år. Jag tycker att det kan vara ganska svårt att ihop det nu innan båda barnen går fulltid på dagis! Styrketräning är enklast att få till, eftersom det kan ske hemma. Trainer har inte riktigt varit prioriterat ännu, istället har
Quote from Elias Engqvist on 4 January 2011, 23:51Mina barn är 29, 36 och 42 - dom klarar sig rätt bra själva 🙂
Mina barn är 29, 36 och 42 - dom klarar sig rätt bra själva 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 00:33Haha ha, ja exakt vad jag tänkt på länge. Att vara småbarnsförälder är ju en övergående period i ens liv.;)
Haha ha, ja exakt vad jag tänkt på länge. Att vara småbarnsförälder är ju en övergående period i ens liv.;)
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 10:13Man kan väl bara konstatera att det inte finns någon alenarådande formel för hur man får det att fungera med familj och jobb.
Har man en partner som också tränar, great, träna ihop, osv.
Har man en partner som inte tränar, ge denne frihet till annat som
Man kan väl bara konstatera att det inte finns någon alenarådande formel för hur man får det att fungera med familj och jobb.
Har man en partner som också tränar, great, träna ihop, osv.
Har man en partner som inte tränar, ge denne frihet till annat som
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 11:06Håller med Reine......SKIPPA TV:-)
Själv försöker jag ta morgonpass (idag löpning 06:00) och/eller kvällspass.
Sedan slutade jag bry mig om hur mycket tid andra hade och insåg att jag tränar när jag kan.
Nu har dessutom min fru börjat träna igen så ibla
Håller med Reine......SKIPPA TV:-)
Själv försöker jag ta morgonpass (idag löpning 06:00) och/eller kvällspass.
Sedan slutade jag bry mig om hur mycket tid andra hade och insåg att jag tränar när jag kan.
Nu har dessutom min fru börjat träna igen så ibla
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 11:19Förutom ovanstående tips så skulle väl kanske det bästa vara att börja träna på arbetstid... har inte riktigt räknat ut hur jag ska lyckas än, men jag jobbar på det.
Förutom ovanstående tips så skulle väl kanske det bästa vara att börja träna på arbetstid... har inte riktigt räknat ut hur jag ska lyckas än, men jag jobbar på det.
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 11:28Man kan faktiskt bli riktigt bra även om man inte lägger så mycket tid på träning. Med drygt 3 månaders diciplinerad (kort) träning, kan man börja göra resultat. Enda haken är att man måste kunna ta i och våga ta ut sig ordentligt. Men som sagt några timm
Man kan faktiskt bli riktigt bra även om man inte lägger så mycket tid på träning. Med drygt 3 månaders diciplinerad (kort) träning, kan man börja göra resultat. Enda haken är att man måste kunna ta i och våga ta ut sig ordentligt. Men som sagt några timm
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 18:44Någon mer än jag som gått ner i arbetstid för att hinna med familjeliv, träning och livet?
Någon mer än jag som gått ner i arbetstid för att hinna med familjeliv, träning och livet?
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 23:32Jag + sambo är båda triathleter och ja, pussel pussel. Men det går riktigt bra trots heltidsjobb båda två. Barn på 9 och 3 såklart gör att det får planeras. Det är jobbigt i början men man liksom växer in i det. Min sambo är snäll och tar oftast de senare
Jag + sambo är båda triathleter och ja, pussel pussel. Men det går riktigt bra trots heltidsjobb båda två. Barn på 9 och 3 såklart gör att det får planeras. Det är jobbigt i början men man liksom växer in i det. Min sambo är snäll och tar oftast de senare