Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 19:05OW sim i våldtäkt rekommenderar jag. Skillnad till att simma i bassäng oavsett inomhus/utomhus.
OW sim i våldtäkt rekommenderar jag. Skillnad till att simma i bassäng oavsett inomhus/utomhus.
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 19:40Bara simma i en våtdräkt om du hinner prov simma i den innan tävling.
En del få panik kännsel första gång
Bara simma i en våtdräkt om du hinner prov simma i den innan tävling.
En del få panik kännsel första gång
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 19:58Och vissa av oss får panikkänslor varje gång 😉
Och vissa av oss får panikkänslor varje gång 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 21:16Jag fick panik förra året när jag provade hel dräkt.. Under sprint tävling var det inte mycket bättre. Därför inför HIM debut i år har det tränats OW sim med vänner som har sparkat och tagit i fötterna...
Prova OW sim ej en höjdare att första gången är på
Jag fick panik förra året när jag provade hel dräkt.. Under sprint tävling var det inte mycket bättre. Därför inför HIM debut i år har det tränats OW sim med vänner som har sparkat och tagit i fötterna...
Prova OW sim ej en höjdare att första gången är på
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 22:02I min ansats att vara väl mentalt förberedd i brist på väl fysiskt förberedd kan jag nu rapportera att löpningen nog blir rätt skoj. Det händer mycket utmed banan och det är mycket svängar hit och dit, inga långa och tråkiga raksträckor så långt ögat kan
I min ansats att vara väl mentalt förberedd i brist på väl fysiskt förberedd kan jag nu rapportera att löpningen nog blir rätt skoj. Det händer mycket utmed banan och det är mycket svängar hit och dit, inga långa och tråkiga raksträckor så långt ögat kan
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 21:26Jag fortsätter tråden men en liknande fråga; Ska göra min triathlondebut på lördag, korta varianten på Sala Silverman. Simningen sker i en insjö med temperatur ca 20 grader. Tänker att jag inte behvöver använda våtdräkt, men hur gör man då med kläder?
F
Jag fortsätter tråden men en liknande fråga; Ska göra min triathlondebut på lördag, korta varianten på Sala Silverman. Simningen sker i en insjö med temperatur ca 20 grader. Tänker att jag inte behvöver använda våtdräkt, men hur gör man då med kläder?
F
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 21:31Jag hade nog i det läget simmat i korta tights (att både cykla och springa i sedan) och sport-bh för att sedan dra på en tröja till cykel och löpning.
Jag hade nog i det läget simmat i korta tights (att både cykla och springa i sedan) och sport-bh för att sedan dra på en tröja till cykel och löpning.
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 21:46Emma, jag kommer köra HIM i Sala. Kommer ha tri-shorts och sport bh under våtdräkten så lätt att bara dra på en tröja för cyklingen.
Håller med ELin.
Har tränat OW med dessa tävlingskläder under.
Emma, jag kommer köra HIM i Sala. Kommer ha tri-shorts och sport bh under våtdräkten så lätt att bara dra på en tröja för cyklingen.
Håller med ELin.
Har tränat OW med dessa tävlingskläder under.
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 21:51Jag hade nog satsat på något liknande. Det finns ju egentligen mycket lite med materialet i en baddräkt som gör den särskilt lämplig att bada i. Något annat tajt fungerar nog lika bra, så hade jag ett par korta löpartajts hade jag nog testat att simma i d
Jag hade nog satsat på något liknande. Det finns ju egentligen mycket lite med materialet i en baddräkt som gör den särskilt lämplig att bada i. Något annat tajt fungerar nog lika bra, så hade jag ett par korta löpartajts hade jag nog testat att simma i d
Quote from Elias Engqvist on 21 August 2012, 22:20Då jag gjorde debut körde jag i vanliga simbyxor hela loppet med en cykeltröja som jag satte på efter simningen och som jag sedan sprang i också,,,
Fast det var bara en sprint iofs! (20km cykel o 5km löpning)
Då jag gjorde debut körde jag i vanliga simbyxor hela loppet med en cykeltröja som jag satte på efter simningen och som jag sedan sprang i också,,,
Fast det var bara en sprint iofs! (20km cykel o 5km löpning)