Quote from Catharina Brattlin on 14 March 2010, 18:13Kristina, jag blev nyfiken, när Du säger att Du går framåt och bakåt.
Vilka muskler, utöver de Du tränar när Du springer, tränar Du då? För visst "går" Du med raka ben då?
Kristina, jag blev nyfiken, när Du säger att Du går framåt och bakåt.
Vilka muskler, utöver de Du tränar när Du springer, tränar Du då? För visst "går" Du med raka ben då?
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 18:23Sylvia: Jag behöver träna framför allt framsidan och tycker det är skittråkigt (ogillar) maskinerna. Säkerligen samma muskerler som i löpningen, men med belastning.
Sylvia: Jag behöver träna framför allt framsidan och tycker det är skittråkigt (ogillar) maskinerna. Säkerligen samma muskerler som i löpningen, men med belastning.
Quote from Catharina Brattlin on 14 March 2010, 18:32Jo, det vet jag. Du nämnde det vid nåt tillfälle. 🙂
Men, om Du går med raka ben, tränar Du då främre lårmuskeln, quadriceps? Mtp över vilken led den går?
Jag vill bara göra Dig uppmärksam på att Du kanske lurar Dig själv, om Du tror att Du tränar quad
Jo, det vet jag. Du nämnde det vid nåt tillfälle. 🙂
Men, om Du går med raka ben, tränar Du då främre lårmuskeln, quadriceps? Mtp över vilken led den går?
Jag vill bara göra Dig uppmärksam på att Du kanske lurar Dig själv, om Du tror att Du tränar quad
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 18:48Tack Sylvia. Nä, jag stolpar inte fram liksom utan går som vanligt (så gott det nu går). 😀
Tack Sylvia. Nä, jag stolpar inte fram liksom utan går som vanligt (så gott det nu går). 😀
Quote from Catharina Brattlin on 14 March 2010, 19:30Fast målmusklerna tränas inte på bästa sätt ändå, då de inte verkar jobba i deras fulla längd. I Ditt fall hade Du isåfall vunnit mer på att gå med viktmanchetter runt anklarna, så att Du åtminstone kunde ta ut stegen ordentligt.
Både utfall och knäböj k
Fast målmusklerna tränas inte på bästa sätt ändå, då de inte verkar jobba i deras fulla längd. I Ditt fall hade Du isåfall vunnit mer på att gå med viktmanchetter runt anklarna, så att Du åtminstone kunde ta ut stegen ordentligt.
Både utfall och knäböj k
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:39Ja du har rätt Sylvia och jag ska försöka förmå mig att sitta i bensparkmaskinen också. Kommer när du säger det ihåg att jag fått instruktionen att just "sparka" upp till max rakt läge är väldigt viktigt - orkar man inte det måste man sänka vikten. Det ha
Ja du har rätt Sylvia och jag ska försöka förmå mig att sitta i bensparkmaskinen också. Kommer när du säger det ihåg att jag fått instruktionen att just "sparka" upp till max rakt läge är väldigt viktigt - orkar man inte det måste man sänka vikten. Det ha
Quote from Catharina Brattlin on 14 March 2010, 19:42Vassego! Jag vill att Du ska hålla länge som löpare. 😉
Vassego! Jag vill att Du ska hålla länge som löpare. 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:44🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 19:59Hjärtligt tack för era träningstips!! 🙂 Jättesnällt!
På torsdag är det dags för första löpturen på ca. tre veckor!! Längtar och hoppas att det går vägen!!Hälsn. Ingela
Hjärtligt tack för era träningstips!! 🙂 Jättesnällt!
På torsdag är det dags för första löpturen på ca. tre veckor!! Längtar och hoppas att det går vägen!!
Hälsn. Ingela
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 20:11Lycka till Ingela!
Lycka till Ingela!