Quote from Guest on 4 October 2009, 09:27Kan inte bestämma mig om jag ska eller inte ska, i år.
Träningen drar igång om tre veckor och antalet anmälda börjar ticka upp mot max.I valet och kvalet och under tiden jag tar itu med mitt vankelmod,
tänkte jag höra efter här hur många härifrån som ä
Kan inte bestämma mig om jag ska eller inte ska, i år.
Träningen drar igång om tre veckor och antalet anmälda börjar ticka upp mot max.
I valet och kvalet och under tiden jag tar itu med mitt vankelmod,
tänkte jag höra efter här hur många härifrån som ä
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 09:37Jag!! Häng med (t+)
Jag!! Häng med (t+)
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 10:06Givet! Vi ses den 25:e.
Givet! Vi ses den 25:e.
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 10:38Kul!
Jag var med förra året men bara under hösten. Sedan fick löpningen vila pga skador och annat trist. Folkfesten (maran) kunde jag dock inte hålla mig undan.Ok, jag får trotsa de tidiga pendeltågen och skicka in anmälan på stört!
See you 😉
Kul!
Jag var med förra året men bara under hösten. Sedan fick löpningen vila pga skador och annat trist. Folkfesten (maran) kunde jag dock inte hålla mig undan.
Ok, jag får trotsa de tidiga pendeltågen och skicka in anmälan på stört!
See you 😉
Quote from Susan Hartley on 4 October 2009, 11:11Jag dyker upp! Jag har preliminärt anmält mig till 4:15-gruppen. Det ska bli otroligt roligt! 🙂
Jag dyker upp! Jag har preliminärt anmält mig till 4:15-gruppen. Det ska bli otroligt roligt! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 13:45Jag ska också köra på söndagar! Har fått ta det riktigt lugnt efter en stukning, men siktar på att vara hel tills TSM startar. Även jag har prelanmält mig till 4:15-gruppen.
Jag ska också köra på söndagar! Har fått ta det riktigt lugnt efter en stukning, men siktar på att vara hel tills TSM startar. Även jag har prelanmält mig till 4:15-gruppen.
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 13:55Jag funderar på att anmäla mig. Var med första året, men bara delvis pga löparknä bl a.
Jag funderar på att anmäla mig. Var med första året, men bara delvis pga löparknä bl a.
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 14:26Jag kommer att vara med - har inte riktigt bestämt vilken grupp, beror på hur kroppen mår 🙂
Vi ses!
Jag kommer att vara med - har inte riktigt bestämt vilken grupp, beror på hur kroppen mår 🙂
Vi ses!
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 18:51Klart att man skall köra med TSM, helgens höjdpunkt. Speciellt på vårkanten när det blir riktigt långa pass. Tänkte köra 3:45.
Klart att man skall köra med TSM, helgens höjdpunkt. Speciellt på vårkanten när det blir riktigt långa pass. Tänkte köra 3:45.
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 21:03Jag kommer också med i år! Var med på TSM förra säsongen, men det blev inget marathonlopp pga sjukdom. Så nu är jag riktigt revanschsugen. Det blir nog 4.15- eller 4.30-gruppen för mig. Ses där!
Jag kommer också med i år! Var med på TSM förra säsongen, men det blev inget marathonlopp pga sjukdom. Så nu är jag riktigt revanschsugen. Det blir nog 4.15- eller 4.30-gruppen för mig. Ses där!