Quote from Susan Hartley on 4 October 2009, 22:12Elli: Vad trevligt med en till härifrån i 4:15-gruppen! 🙂 Är det din första mara?
Det känns jättesvårt att gissa vilken tid som man ska ställa in sig på tycker jag.
Elli: Vad trevligt med en till härifrån i 4:15-gruppen! 🙂 Är det din första mara?
Det känns jättesvårt att gissa vilken tid som man ska ställa in sig på tycker jag.
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 10:24Jag skall vara med. Sprang med TSM i somras och det var sjukt bra. Om inte annat för att man blir motiverad på ett helt annat sätt än om man springer själv. Siktar på 4.00- eller 4.15-gruppen.
Jag skall vara med. Sprang med TSM i somras och det var sjukt bra. Om inte annat för att man blir motiverad på ett helt annat sätt än om man springer själv. Siktar på 4.00- eller 4.15-gruppen.
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 10:29Jag är anmäld till 4 h-gruppen.
Jag är anmäld till 4 h-gruppen.
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 17:47Nu är jag också anmäld, testar 4.30-gruppen.
Tack för kicken i rätt riktning, Helena 🙂
Nu är jag också anmäld, testar 4.30-gruppen.
Tack för kicken i rätt riktning, Helena 🙂
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 18:32Det var så lite så...
Det var så lite så...
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 19:46Jag är anmäld. Men jag minns faktiskt inte om jag meddelade att jag skulle springa i 4:00-eller 4:15-gruppen...
Jag är anmäld. Men jag minns faktiskt inte om jag meddelade att jag skulle springa i 4:00-eller 4:15-gruppen...
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 20:36Finns det ingen 4.45-grupp då...(Skitstövlar...hehehehehe.....);););)
Finns det ingen 4.45-grupp då...(Skitstövlar...hehehehehe.....);););)
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 21:03Det finns 8-9 olika grupper att välja emellan.
Det finns 8-9 olika grupper att välja emellan.
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 21:10Fr.o.m detta året så finns faktiskt en 4:45 grupp!
...och iom det 9 grupper att välja mellan;
beroende på måltid - men också dagsform (t+)
Fr.o.m detta året så finns faktiskt en 4:45 grupp!
...och iom det 9 grupper att välja mellan;
beroende på måltid - men också dagsform (t+)
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 21:18Ehhhhh...Tror nog att jag måste be om ursäkt..... TSM är en jättefin å kanonbra grej på alla sätt å vis som jag verkligen håller högt etc...Mitt lilla instick om 4,45 var en egen liten passus då jag springer farthållare där....(skärpning Kjelle)...typ.
Ho
Ehhhhh...Tror nog att jag måste be om ursäkt..... TSM är en jättefin å kanonbra grej på alla sätt å vis som jag verkligen håller högt etc...Mitt lilla instick om 4,45 var en egen liten passus då jag springer farthållare där....(skärpning Kjelle)...typ.
Ho