Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTSM 2009/2010
You need to log in to create posts and topics.

Kjell, då kanske vi ses 🙂
Jag skrev 4.30-gruppen men misstänker att 4.45 kanske är en bättre grupp för mig.

Efter mycket velande hit och dit har jag nu bestämt mig. Och när jag ändå höll på blev det hela kittet. Tsm, mara och startklar. 🙂 Håller mig nog kvar i 4:15 gruppen.

På söndag är det Run-off! Jag har precis invigt mina nya löpardojjor så jag är på G!

Ni som varit med tidigare, är det nåt särskilt man ska tänka på? De kommer ju bla att bjuda på lättare förtäring så mat lär man väl inte behöva fylla på med, eller? (Fa

Jag kommer också ensam (H) Funderar på om man har möjlighet att duscha efter träningspasset. Blir ganska lång tid att sitta svettig annars...

Jag med.
Som jag har fattat det kan man duscha efter löppasset för då kommer det att vara två timmar för ombyte, mat och visning av löparprylar.

Jag kommer också ensam och är också ny på det här. Jag ser fram emot söndag som om det vore självaste julafton! 😀

3 x Johanna? Det regnar Johannor!

Ni kommer inte behöva stå ensamma många sekunder, det finns alltid nån att prata med. Och nån Funbitare kommer ni säkert känna igen.

Jag längtar också!!! Det blir en Johanna-trio som kämpar tillsammans...

Så det finns dusch där alltså?

Tror det är många som kommer solo (inkl jag). Jag har varit med tidigare och det är ju flera hundra löpare med, så ensamhet kan ni glömma!:-)

Det finns duschar på Stadion. Jag kommer dit ombytt men räknar med att använda dem efter löpningen. Det ska bli jättekul, vi ses i grupp A-L (några av oss i alla fall)!