Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 22:31Jag vill inte att Razzel ska bli förvirrad.
Jag vill inte att Razzel ska bli förvirrad.
Quote from Håkan Öhling on 16 July 2010, 22:36Ni säger att tub inte punkar lika ofta. Min lilla erfarenhet säger tyvärr tvärtom. Lite grov statistik:
kanttråd: 1000 mil 3 punkteringar
tub: 250 mil 5 punkteringarVad gör jag för fel?
Ni säger att tub inte punkar lika ofta. Min lilla erfarenhet säger tyvärr tvärtom. Lite grov statistik:
kanttråd: 1000 mil 3 punkteringar
tub: 250 mil 5 punkteringar
Vad gör jag för fel?
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 22:38Kör på fel underlag stenar, glas, nubb?
Kör på fel underlag stenar, glas, nubb?
Quote from Håkan Öhling on 16 July 2010, 22:39Tycker att det är ungefär samma underlag.
Spelar det nån roll att tub e på tempo och kanttråd på racer?
Tycker att det är ungefär samma underlag.
Spelar det nån roll att tub e på tempo och kanttråd på racer?
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 22:41Olika viktfördelning och känsla i cykelhanteringen.
Olika viktfördelning och känsla i cykelhanteringen.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 15:20För min del är det definitivt så att tub med god/hög kvalité och dito kantråd skiljer sig avsevärt då det gäller punkteringara,.
Kanske är det så att jag har fått lika många punkteringar på mina tub däcken. Men dom lagar sig själv så jag märker sällan/al
För min del är det definitivt så att tub med god/hög kvalité och dito kantråd skiljer sig avsevärt då det gäller punkteringara,.
Kanske är det så att jag har fått lika många punkteringar på mina tub däcken. Men dom lagar sig själv så jag märker sällan/al
Quote from Elias Engqvist on 18 July 2010, 13:45Torbjörn: Kan det vara så att linjecykeln oftast framförs efter en massa kompisar i en klunga som därmed hjälper till att ta spikar och glas i sina hjul medan tempocykeln kör du ensam? Långsökt kanske men ändå!
Torbjörn: Kan det vara så att linjecykeln oftast framförs efter en massa kompisar i en klunga som därmed hjälper till att ta spikar och glas i sina hjul medan tempocykeln kör du ensam? Långsökt kanske men ändå!
Quote from Håkan Öhling on 18 July 2010, 16:02Jag kör nog en del tempo i grupp också. Vet inte om jag haft extra otur bara. Kanske köpt fel tubdäck? Kan man sätta på fel eller pumpa fel med tub? Hittills har det aldrig hänt på tävling vilket ju är det viktigaste...
Jag kör nog en del tempo i grupp också. Vet inte om jag haft extra otur bara. Kanske köpt fel tubdäck? Kan man sätta på fel eller pumpa fel med tub? Hittills har det aldrig hänt på tävling vilket ju är det viktigaste...
Quote from ellen olsson on 18 July 2010, 18:41Fel tubdäck är en möjlig förklaring. Det finns tyvärr en del ganska undermåliga däck om man inte väljer toppmodellerna.
Fel tubdäck är en möjlig förklaring. Det finns tyvärr en del ganska undermåliga däck om man inte väljer toppmodellerna.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 19:40P.> Hur menar du att de lagar sig själva?
P.> Hur menar du att de lagar sig själva?