Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 21:00Cykla mer, läs mindre
Cykla mer, läs mindre
Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 12:45Visst, placebo är alltid skoj! Men det är ju onödigt att göra det jobbigare för sig än man behöver, bara för att få en "känsla"...
Visst, placebo är alltid skoj! Men det är ju onödigt att göra det jobbigare för sig än man behöver, bara för att få en "känsla"...
Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 13:20Akta, så du inte fastnar i klistret nu.
Akta, så du inte fastnar i klistret nu.
Quote from Elias Engqvist on 25 June 2010, 14:16Vill man veta hur man ska göra i någon fråga verkar det bara vara att lyssna på Rasmus och sen göra tvärsom så blir det bra! Tack!
Vill man veta hur man ska göra i någon fråga verkar det bara vara att lyssna på Rasmus och sen göra tvärsom så blir det bra! Tack!
Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 14:22Bara för att du läst att det skulle vara jobbigare betyder ju inte att det är det vilket du inte vet eftersom du inte provat..
Bara för att du läst att det skulle vara jobbigare betyder ju inte att det är det vilket du inte vet eftersom du inte provat..
Quote from j sollerman on 26 June 2010, 10:09Varför är de säkrare med kanttråd? Om man punkar är det väl större riskt att ett kanttrådsdäck kavlar av? Men tub sitter säkert kvar på fälgen!
Varför är de säkrare med kanttråd? Om man punkar är det väl större riskt att ett kanttrådsdäck kavlar av? Men tub sitter säkert kvar på fälgen!
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 15:52"I alla andra lägen = kör med kanttråd. Lägre rullmotstånd, billigare, säkrare (i synnerhet efter en punka som åtgärdas på vägen!)."
Säkrare. Nej det tror jag verkligen inte att det är. Billigare. Ja kanske det. Men vad får du för kvallite då? Mina slan
"I alla andra lägen = kör med kanttråd. Lägre rullmotstånd, billigare, säkrare (i synnerhet efter en punka som åtgärdas på vägen!)."
Säkrare. Nej det tror jag verkligen inte att det är. Billigare. Ja kanske det. Men vad får du för kvallite då? Mina slan
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 18:36Jag behöver inte smaka på bajs för att veta att det smakar skit...
Nu menar jag inte att tubdäck är skit, bara att det är, objektivt sett (rullmotstånd, pris, säkerhet, "praktiskhet"), sämre än bra kanttrådsdäck. Fast var och en väljer själv. Men jag tyc
Jag behöver inte smaka på bajs för att veta att det smakar skit...
Nu menar jag inte att tubdäck är skit, bara att det är, objektivt sett (rullmotstånd, pris, säkerhet, "praktiskhet"), sämre än bra kanttrådsdäck. Fast var och en väljer själv. Men jag tyc
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 18:43Hur många olika tubdäck har du kört på?
Hur många olika tubdäck har du kört på?
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 18:53Det är, som jag förklarat tidigare, fullkomligt irrelevant. Tester, som struntar i placeboeffekten, visar otvetydigt att tubdäck har större rullmotstånd än bra kanttrådsdäck. Det lägre rullmotståndet betyder högre fart vid samma ansträngning och därmed st
Det är, som jag förklarat tidigare, fullkomligt irrelevant. Tester, som struntar i placeboeffekten, visar otvetydigt att tubdäck har större rullmotstånd än bra kanttrådsdäck. Det lägre rullmotståndet betyder högre fart vid samma ansträngning och därmed st