Quote from Funbeat user on 9 April 2014, 21:48TUFO Tape here a com 🙂
Tack P!Ted, varför skulle du behöva ta av ventilförlängaren?
På Tufo gucka tuben finns en liten nyckel för enbart ventilen, går på 5 sekunder så är den borta.
edit: Se bara till att ventilförlängaren är hårdare dragen en ventile
TUFO Tape here a com 🙂
Tack P!
Ted, varför skulle du behöva ta av ventilförlängaren?
På Tufo gucka tuben finns en liten nyckel för enbart ventilen, går på 5 sekunder så är den borta.
edit: Se bara till att ventilförlängaren är hårdare dragen en ventile
Quote from Funbeat user on 9 April 2014, 21:50P, vet du om det funkar att använda tape på ett gammalt limmat däck?
P, vet du om det funkar att använda tape på ett gammalt limmat däck?
Quote from Funbeat user on 9 April 2014, 23:00Jag har inte provat. Men varför skulle det inte gå? Det borde ju bli som på den tiden då jag/man hade med ett förlimmat däck när man skulle på lite längre turer. De fäste ju tillräckligt bra för att cykla på.
Ser man bara till så att fälgen är ren och f
Jag har inte provat. Men varför skulle det inte gå? Det borde ju bli som på den tiden då jag/man hade med ett förlimmat däck när man skulle på lite längre turer. De fäste ju tillräckligt bra för att cykla på.
Ser man bara till så att fälgen är ren och f
Quote from Funbeat user on 10 April 2014, 21:23Hmm, tänk att jag är gammalmodig fast jag bara kört på tub i 3år!
Kollade på min Tufo gucka, det står inte tyre sealant på den, fast det karnske bara är ny layout!? Ser i övrigt ut som standardvätskan du länka till.
För det finns väll bara dom två!?
Hmm, tänk att jag är gammalmodig fast jag bara kört på tub i 3år!
Kollade på min Tufo gucka, det står inte tyre sealant på den, fast det karnske bara är ny layout!? Ser i övrigt ut som standardvätskan du länka till.
För det finns väll bara dom två!?
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 10:51Oj den här har jag missat att svara på. Ja vad jag vet så finns det bara dessa två, standard och extrem.
http://www.racerdepan.se/produkt/3397/tufo-punkteringsvatska-standard.html
Sen hittade jag detta TUFO Tape till tubdäck racer för 60Kr
http://www.
Oj den här har jag missat att svara på. Ja vad jag vet så finns det bara dessa två, standard och extrem.
http://www.racerdepan.se/produkt/3397/tufo-punkteringsvatska-standard.html
Sen hittade jag detta TUFO Tape till tubdäck racer för 60Kr
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 16:48Jag har då aldrig lyckats med att få en redan punkterad tub tät igen med gucka (som Vittoria, Stans Notubes och TUFOs). Så i mitt tycke är det bättre att istället ha med extra tub och co2. Ska man köra en lång runda som VR kanske man t.o.m kan släpa på 2
Jag har då aldrig lyckats med att få en redan punkterad tub tät igen med gucka (som Vittoria, Stans Notubes och TUFOs). Så i mitt tycke är det bättre att istället ha med extra tub och co2. Ska man köra en lång runda som VR kanske man t.o.m kan släpa på 2
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 23:39Per, jag har med extremgucka, extra tub, co2 och vanlig pump på mina lite längre pass. Typ>15 mil. För man vet ju aldrig.
Till skillnad från dig har guckan lagat ett par punkteringar för mig. Bara vid två tillfällen har den inte gjort det. Men då var dä
Per, jag har med extremgucka, extra tub, co2 och vanlig pump på mina lite längre pass. Typ>15 mil. För man vet ju aldrig.
Till skillnad från dig har guckan lagat ett par punkteringar för mig. Bara vid två tillfällen har den inte gjort det. Men då var dä
Quote from Funbeat user on 17 April 2014, 08:52Angående att vika ett tubdäck för att ta så lite plats som möjligt, börja vid ventilen från vilken du vrider de båda däckändarna 90 grader så att de ligger platt mot underlaget sedan rullar du däckändarna med ventilen längst in så att du får en rulle och
Angående att vika ett tubdäck för att ta så lite plats som möjligt, börja vid ventilen från vilken du vrider de båda däckändarna 90 grader så att de ligger platt mot underlaget sedan rullar du däckändarna med ventilen längst in så att du får en rulle och
Quote from Funbeat user on 18 April 2014, 21:29Starta med nya bra däck, så får ni inte punka.
Starta med nya bra däck, så får ni inte punka.
Quote from Funbeat user on 19 April 2014, 18:51Intelligent Tomas. Jag punkade ett par spritt nya Vittoria CX EVO häromdagen. På en till synes rensopad landsväg, fans typ en sten som jag lyckades pricka och punkan kom direkt. Ren otur, men att nya däck är en garanti är ju att överdriva 😉
Intelligent Tomas. Jag punkade ett par spritt nya Vittoria CX EVO häromdagen. På en till synes rensopad landsväg, fans typ en sten som jag lyckades pricka och punkan kom direkt. Ren otur, men att nya däck är en garanti är ju att överdriva 😉