Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 14:58Det finnes pigg-dekk med pigg bare på sidene. Så de dagene det er + grader, gir du dem extra trykk, og er det isig, slipper du luft ut så piggene tar grep. Smart hva ??
Det finnes pigg-dekk med pigg bare på sidene. Så de dagene det er + grader, gir du dem extra trykk, og er det isig, slipper du luft ut så piggene tar grep. Smart hva ??
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 15:37Jag lovar att det var mycket roligare med dubbar i morse. Kunde köra på som vanligt utan att vara rädd. Visst blir det lite tråkigare nu på hemvägen uten halka men det är det värt.
Jag lovar att det var mycket roligare med dubbar i morse. Kunde köra på som vanligt utan att vara rädd. Visst blir det lite tråkigare nu på hemvägen uten halka men det är det värt.
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 18:12Ja att köra med dubbar när de inte behövs är nog bättre än att köra utan dubbar när de behövs...
Ja att köra med dubbar när de inte behövs är nog bättre än att köra utan dubbar när de behövs...
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 07:11hm ,ska nog serva upp dubbracern ida:)
hm ,ska nog serva upp dubbracern ida:)
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 07:43Tack för tips!
Pinsamt nog så känns det som att cykeln rullar mycket lättare nu efter att jag pumpat däcken hårt, men så har det också i princip varit torrt på vägarna sista tiden. Det känns fortfarande tyngre än på sommaren, men betydligt bättre nu! (H:)
Tack för tips!
Pinsamt nog så känns det som att cykeln rullar mycket lättare nu efter att jag pumpat däcken hårt, men så har det också i princip varit torrt på vägarna sista tiden. Det känns fortfarande tyngre än på sommaren, men betydligt bättre nu! (H:)