Quote from Funbeat user on 8 December 2012, 12:09Fast ett problem för mig är att jag springer hårdare när det är kallt, vill få upp värmen och därmed pulsen ...
Fast ett problem för mig är att jag springer hårdare när det är kallt, vill få upp värmen och därmed pulsen ...
Quote from Funbeat user on 8 December 2012, 12:30Om jag ska springa i djupsnö har jag vanliga benvärmare utanpå tightsen och dom drar jag ner över skoskaften. Funkar jättebra och vaderna får lite extravärme på köpet.
Om jag ska springa i djupsnö har jag vanliga benvärmare utanpå tightsen och dom drar jag ner över skoskaften. Funkar jättebra och vaderna får lite extravärme på köpet.
Quote from Funbeat user on 8 December 2012, 13:32Körde med neoproensockar i skorna idag, det är skönt när det är lössnö. De går också upp en bit och värmer gott.
Körde med neoproensockar i skorna idag, det är skönt när det är lössnö. De går också upp en bit och värmer gott.
Quote from Funbeat user on 8 December 2012, 14:09Glömde tillägga att jag har knästrumpor i merinoull också.
Glömde tillägga att jag har knästrumpor i merinoull också.
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 13:26När det är mycket snö kör jag ofta med damasker. De jag har är från Inov8. Brukar inte få in snön i skon men blir snöig och sedan blöt på strumpan. Inget stort problem, men dessa har hjälpt mig. Ett par (än) tjockare strumpor kanske uppnår samma sak. Hitt
När det är mycket snö kör jag ofta med damasker. De jag har är från Inov8. Brukar inte få in snön i skon men blir snöig och sedan blöt på strumpan. Inget stort problem, men dessa har hjälpt mig. Ett par (än) tjockare strumpor kanske uppnår samma sak. Hitt
Quote from Funbeat user on 12 December 2012, 17:26Jag har sprungit en del i snön senaste tiden i tron att det var bra träning! Inte några längre sträckor och inte tokmycket. Men eftersom jag springpendlar till och från jobbet nån eller några ggr i veckan kan det ibland bli en rygga som är skapligt tung.
Jag har sprungit en del i snön senaste tiden i tron att det var bra träning! Inte några längre sträckor och inte tokmycket. Men eftersom jag springpendlar till och från jobbet nån eller några ggr i veckan kan det ibland bli en rygga som är skapligt tung.
Quote from Funbeat user on 13 December 2012, 06:47Tycker man kan hitta ganska mycket bra tilltrampade småstigar så länge snön ligger. Där är fästet inte lika risigt som på gatorna eller i de större spåren eftersom det i grunden är lute småknöligt. Man får ganska bra till mycket bra löpkänsla i låga till
Tycker man kan hitta ganska mycket bra tilltrampade småstigar så länge snön ligger. Där är fästet inte lika risigt som på gatorna eller i de större spåren eftersom det i grunden är lute småknöligt. Man får ganska bra till mycket bra löpkänsla i låga till
Quote from Funbeat user on 13 December 2012, 08:35Rikard >> Springer du mycket på nedtrampade motionsspår? De är förbannat ojämna och ganska elaka mot fötterna. Samtidigt som man gärna ta på sig dubbade skor, t o m metalldubb, som även detta är en lindrig form av misshandel mot fötterna. Det gäller som s
Rikard >> Springer du mycket på nedtrampade motionsspår? De är förbannat ojämna och ganska elaka mot fötterna. Samtidigt som man gärna ta på sig dubbade skor, t o m metalldubb, som även detta är en lindrig form av misshandel mot fötterna. Det gäller som s
Quote from Funbeat user on 13 December 2012, 09:43Saltade fd riksvägar FTW! 🙂
Saltade fd riksvägar FTW! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 December 2012, 22:24Jag har aldrig haft några känningar av snölöpning, men springer inte längre distanser än 15 km på vintern. Jag drar ner på tempot, känner in kroppen, och känns det bra ökar jag tempot. Det viktigaste tycker jag ändå är att jag håller igång och att kroppen
Jag har aldrig haft några känningar av snölöpning, men springer inte längre distanser än 15 km på vintern. Jag drar ner på tempot, känner in kroppen, och känns det bra ökar jag tempot. Det viktigaste tycker jag ändå är att jag håller igång och att kroppen