Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 23:50Jag kan ju inte säga att jag inte blev inspirerad av dokumentären. Attans kul att se:-) Jag har gått och tänkt på den flera gånger idag(tyvärr. Projekten hopar sig. Varvet, Stockholm marathon och Vätternrundan ligger väldigt nära varandra i tid. Mycket re
Jag kan ju inte säga att jag inte blev inspirerad av dokumentären. Attans kul att se:-) Jag har gått och tänkt på den flera gånger idag(tyvärr. Projekten hopar sig. Varvet, Stockholm marathon och Vätternrundan ligger väldigt nära varandra i tid. Mycket re
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 23:59Karin.
Vätternrundan var strålande! Riktigt härlig att kötta sig igenom, framförallt den hårda motvinden första 11 milen. Jag bodde i husbil med mina föräldrar som kört dit för att backa upp - du råkar inte ha någon känning med husbil? Annars går det väl
Karin.
Vätternrundan var strålande! Riktigt härlig att kötta sig igenom, framförallt den hårda motvinden första 11 milen. Jag bodde i husbil med mina föräldrar som kört dit för att backa upp - du råkar inte ha någon känning med husbil? Annars går det väl
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 00:25Jo, eller hur:-)
Tittar på svt-dokumentären igen, är jag galen?
Jo, eller hur:-)
Tittar på svt-dokumentären igen, är jag galen?
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 00:57Tack Mikael för tipset om Bang på YouTube. Väldigt kul att se.
Tack Mikael för tipset om Bang på YouTube. Väldigt kul att se.
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 10:37Karin, jag tror du har fastnat på pedalerna 😉
Ang resa så har jag ett förslag. Kolla om det finns något cykelgäng där du bor, det kan finnas fler som lockas av samma längtan som du så ni kan göra resan tillsammans.
Sen bör det finnas bloggare som träna
Karin, jag tror du har fastnat på pedalerna 😉
Ang resa så har jag ett förslag. Kolla om det finns något cykelgäng där du bor, det kan finnas fler som lockas av samma längtan som du så ni kan göra resan tillsammans.
Sen bör det finnas bloggare som träna
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 12:27Såja, inte förtala vår kära Corren
Corren.se
Östgötacorrespondenten, ÖC är faktiskt en tämligen stor tidning som har vänligheten att intressera sig för vad som händer i Motala ... 😉
Jag såg t o m en reporter från deras egen lokalteve som gick runt ch fil
Såja, inte förtala vår kära Corren
Corren.se
Östgötacorrespondenten, ÖC är faktiskt en tämligen stor tidning som har vänligheten att intressera sig för vad som händer i Motala ... 😉
Jag såg t o m en reporter från deras egen lokalteve som gick runt ch fil
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 21:07@lingling - Om det är en bärbar dator du har kan du kolla om det finns en funktionsknapp ovanför tangentbordet som stänger av allt ljud. Min 4-åring har stängt av allt möjligt med dom knapparna, bl.a musen. Jag fattade ingenting först och höll på och krån
@lingling - Om det är en bärbar dator du har kan du kolla om det finns en funktionsknapp ovanför tangentbordet som stänger av allt ljud. Min 4-åring har stängt av allt möjligt med dom knapparna, bl.a musen. Jag fattade ingenting först och höll på och krån
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 08:01Nej dne är synnerligen stationär, men tack för tipset. Funderat på om Sonen skulle få en egen bärbar att leka med paint i ... Bra att veta om framtida minor man kan gå på.
Man ska inte ge små barn mobiltelefoner att leka med heller har jag förstått.
Nej dne är synnerligen stationär, men tack för tipset. Funderat på om Sonen skulle få en egen bärbar att leka med paint i ... Bra att veta om framtida minor man kan gå på.
Man ska inte ge små barn mobiltelefoner att leka med heller har jag förstått.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 08:06Min dotter hanterar glatt min mobiltelefon, pekgränssnitten är uppenbarligen väldigt intuitiva för barn. Men den synkar alla kontakter och sådant med Google och i övrigt har jag inte så mycket som jag är rädd om lagrat på den.
Min dotter hanterar glatt min mobiltelefon, pekgränssnitten är uppenbarligen väldigt intuitiva för barn. Men den synkar alla kontakter och sådant med Google och i övrigt har jag inte så mycket som jag är rädd om lagrat på den.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 08:14🙂
Kan tro det, gamla darrhänta personer med dålig syn är en annan femma. Nej det var någon i mammagänget som hade blivit "utelåst" från sin telefon faktiskt, var lite besvärligt.
🙂
Kan tro det, gamla darrhänta personer med dålig syn är en annan femma. Nej det var någon i mammagänget som hade blivit "utelåst" från sin telefon faktiskt, var lite besvärligt.