Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 07:14Värddelös dokumentär;). Tittade på den på svt.play tillsammans med min man. Resultatet blev att min man blev inspirerad och tyckte att vi skulle cykla VR tillsammans, själv satt jag och återupplevde den fina månen och soluppgången och tänkte att nästa år
Värddelös dokumentär;). Tittade på den på svt.play tillsammans med min man. Resultatet blev att min man blev inspirerad och tyckte att vi skulle cykla VR tillsammans, själv satt jag och återupplevde den fina månen och soluppgången och tänkte att nästa år
Quote from Lena O on 4 July 2011, 09:00TV4 földe mig ett år och jag lyckades klippa ner sändningen från 1timme till 12minuter vilket förde med sig att man hör mitt namn lite för ofta :s
http://www.youtube.com/watch?v=rDE60dyel3Q
TV4 földe mig ett år och jag lyckades klippa ner sändningen från 1timme till 12minuter vilket förde med sig att man hör mitt namn lite för ofta :s
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 09:21Hope you framed that tire.. 2000 ??
Hope you framed that tire.. 2000 ??
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 14:37Jag vill egentligen inte klaga då det är underbart varje gång man får se cykel på TV, men för att vara lite petnoga tyckte jag dokumentären ville lite för mycket för att vara så kort. Det blev lite för "spretigt" med följandet av Malin & Co OCH intervjuer
Jag vill egentligen inte klaga då det är underbart varje gång man får se cykel på TV, men för att vara lite petnoga tyckte jag dokumentären ville lite för mycket för att vara så kort. Det blev lite för "spretigt" med följandet av Malin & Co OCH intervjuer
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 14:38Det är cykel just nu på Eurosport.
Det är cykel just nu på Eurosport.
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 14:40Gazzah: Härlig kortfilm! 🙂
Gazzah: Härlig kortfilm! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 23:57Vill man spara pengar är det inga problem att tälta, gott om campingområden runt motala.
Ta med luftmadrass bara, liggunderlag är inte skönt efter 30 mil på cykeln..
Vill man spara pengar är det inga problem att tälta, gott om campingområden runt motala.
Ta med luftmadrass bara, liggunderlag är inte skönt efter 30 mil på cykeln..