Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 17:36Här är en till som rycktes med och blev lite inspirerad. Efter att ha fått springförbud ett tag framöver så får jag nog se cykeln som en blivande bästa vän.
Hmmmmm, kanske inte så dum idé?? (#)
Här är en till som rycktes med och blev lite inspirerad. Efter att ha fått springförbud ett tag framöver så får jag nog se cykeln som en blivande bästa vän.
Hmmmmm, kanske inte så dum idé?? (#)
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 21:44Tack ännu en gång för fina ord 🙂
Har ändrat inställningarna så nu är min träning öppen för alla om någon skulle vara intresserad 🙂
Kram kram / Malin
Tack ännu en gång för fina ord 🙂
Har ändrat inställningarna så nu är min träning öppen för alla om någon skulle vara intresserad 🙂
Kram kram / Malin
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 23:41Hej Malin och tack jättemycket för både dokumentären och för att du finns här på Fundbeat.se. Du får ju liksom vara beredd på att vara en sorts mentor för oss nybörjare;).
Tack för inspirationen!!:-)
Hej Malin och tack jättemycket för både dokumentären och för att du finns här på Fundbeat.se. Du får ju liksom vara beredd på att vara en sorts mentor för oss nybörjare;).
Tack för inspirationen!!:-)
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 05:59Karin---> Är inte så bevandrad inom cykelvärlden än men ska göra mitt bästa 😉
Karin---> Är inte så bevandrad inom cykelvärlden än men ska göra mitt bästa 😉
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 11:26Trevligt att titta på och minnas sitt eget lopp.
Trevligt att titta på och minnas sitt eget lopp.
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 13:09Håller med alla ovan, jättebra dokumentär.
@lotta potta, haha förstår att du är revansch sugen på sjöjäveln haha
Håller med alla ovan, jättebra dokumentär.
@lotta potta, haha förstår att du är revansch sugen på sjöjäveln haha
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 20:15Lotta Potta.
Det är ingen sjö. Det är ett stort jävla Krondike (#)
Vi har ju bara en sjö i detta landet och den ligger något till vänster om just nämnda dike;)
Vänligen
P.
Lotta Potta.
Det är ingen sjö. Det är ett stort jävla Krondike (#)
Vi har ju bara en sjö i detta landet och den ligger något till vänster om just nämnda dike;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 07:15Instämmer med frun, kul att så många har sett filmen! Sen vad man tycker är ju en smaksak.
Träna på alla!
Instämmer med frun, kul att så många har sett filmen! Sen vad man tycker är ju en smaksak.
Träna på alla!
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 06:13Riktigt fin film. (t+)
Riktigt fin film. (t+)
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 15:52Gillar dokumentären blev riktigt inspirerad.
Sa till en kille i Medevi.
"Att göra detta en gång kan man skylla på okunskap, andra gången på dåligt minne och tredje då är man korkad. Det är min tredje sa han min andra" sa jag och nu funderar jag på att anm
Gillar dokumentären blev riktigt inspirerad.
Sa till en kille i Medevi.
"Att göra detta en gång kan man skylla på okunskap, andra gången på dåligt minne och tredje då är man korkad. Det är min tredje sa han min andra" sa jag och nu funderar jag på att anm