Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 14:09Som Lars P. skrev.
Har kommit hem med dyngsura skor.Snören.
De tog jag ur förr, sedan var det någon som sa att det inte var nödvändigt.
Har mängder av snören liggande, så torskar ett par så är det OK.
Händer sällan.
Däremot krånglar de in sig i varandra
Som Lars P. skrev.
Har kommit hem med dyngsura skor.
Snören.
De tog jag ur förr, sedan var det någon som sa att det inte var nödvändigt.
Har mängder av snören liggande, så torskar ett par så är det OK.
Händer sällan.
Däremot krånglar de in sig i varandra
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 19:43Aldrig tvättat....kommer aldrig att tvätta.
Aldrig tvättat....kommer aldrig att tvätta.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 23:11Kjell, gäller det ALL tvätt 😉
Kjell, gäller det ALL tvätt 😉
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 00:17Jag har tvättat dojjorna många gånger och det funkar bra. Nu har jag fått höra att det tydligen sliter otroligt mycket på tvättmaskinen. Någon som vet mer? Vad slits? Kan man komma runt det? Snicksnack?
Jag har tvättat dojjorna många gånger och det funkar bra. Nu har jag fått höra att det tydligen sliter otroligt mycket på tvättmaskinen. Någon som vet mer? Vad slits? Kan man komma runt det? Snicksnack?
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 07:16Ha,ha Camilla...sista tre åren har jag faktiskt klarat mig eftersom jag haft en dotter som pluggat på HIG men bott kvar hemma under den tiden. Hon tog som sin del av hushållsarbetet all tvätt + vikning och inläggning i skåp och lådor. Flyttar nu upp till
Ha,ha Camilla...sista tre åren har jag faktiskt klarat mig eftersom jag haft en dotter som pluggat på HIG men bott kvar hemma under den tiden. Hon tog som sin del av hushållsarbetet all tvätt + vikning och inläggning i skåp och lådor. Flyttar nu upp till
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 15:15Jag gissar myrhål är ett hål i en myr och inte ett hål med myror i 🙂
Jag gissar myrhål är ett hål i en myr och inte ett hål med myror i 🙂
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 22:33Jag trodde det var ett hål i en myra (H)
Jag trodde det var ett hål i en myra (H)
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 22:36Hôl i e myra kann ä myttsy väl a vyry, no a du fänni mäg ô talô dalmål bärô fôddi du sa "myra".
Hôl i e myra kann ä myttsy väl a vyry, no a du fänni mäg ô talô dalmål bärô fôddi du sa "myra".