Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 23:54Freudiansk felläsning Christer.
Freudiansk felläsning Christer.
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 23:59Jag har också kört tvättmaskin på mina skor och det funkade skitbra. Nästa gång ska jag slänga med lite Perstorps ättika också 😉
Jag har också kört tvättmaskin på mina skor och det funkade skitbra. Nästa gång ska jag slänga med lite Perstorps ättika också 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 08:57Staffan: Kollade nu igen och det verkar som om min innersula är limmad i skon, jag har alltså ingen lös sula att dra ur.
Staffan: Kollade nu igen och det verkar som om min innersula är limmad i skon, jag har alltså ingen lös sula att dra ur.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 17:18Har inte haft Asics sedan -94 men nog borde väl alla deras modeller ha löstagbar innersula? Eller är det ett par andra dojor du talar om, Anders?
Har inte haft Asics sedan -94 men nog borde väl alla deras modeller ha löstagbar innersula? Eller är det ett par andra dojor du talar om, Anders?
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 21:28Jag har lös innersula i Asics (Gel Empire 2), Mizuno (Wave Alchemy 6 och 9) samt NB (1010) och trodde att alla skor hade det. Är du säker, Anders? Vad är det för skor?
Jag tar alltid ut innersulan (alternativt mina inlägg som jag oftast använder istället
Jag har lös innersula i Asics (Gel Empire 2), Mizuno (Wave Alchemy 6 och 9) samt NB (1010) och trodde att alla skor hade det. Är du säker, Anders? Vad är det för skor?
Jag tar alltid ut innersulan (alternativt mina inlägg som jag oftast använder istället
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 22:04Jag skäms som en hund. Nog har jag också löstagbara sulor men de har så bra passform att de såg limmade ut.
Hade jag ingen aning. Och jag har använt dojjorna i ett år i ur och skur och kört dem i maskin ett par gånger.
Man lär sig nått varje dag!
Jag skäms som en hund. Nog har jag också löstagbara sulor men de har så bra passform att de såg limmade ut.
Hade jag ingen aning. Och jag har använt dojjorna i ett år i ur och skur och kört dem i maskin ett par gånger.
Man lär sig nått varje dag!
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 15:57Nejnej. Inte skämmas! Ville absolut inte förmedla en sådan känsla. Jag blev helt enkelt nyfiken om Asics fått någon ny idé kring sina skor.
Nejnej. Inte skämmas! Ville absolut inte förmedla en sådan känsla. Jag blev helt enkelt nyfiken om Asics fått någon ny idé kring sina skor.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 20:18Har precis fått nya Asics 2150 levererade från Startfitness och vågade därför stoppa in mina trotjänare 2140, i maskinen på yllepogram.
Funkade kanon!! Dom blev som nya! Det känns nästan som att dämpningen fick för sig att återställa sig en smula. Passfor
Har precis fått nya Asics 2150 levererade från Startfitness och vågade därför stoppa in mina trotjänare 2140, i maskinen på yllepogram.
Funkade kanon!! Dom blev som nya! Det känns nästan som att dämpningen fick för sig att återställa sig en smula. Passfor
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 00:33Lycka till med det... Är ett "myrhål" vad det låter som?
Lycka till med det... Är ett "myrhål" vad det låter som?
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 08:43Ett hål i en myr, ja
Inte ett hål med myror 🙂
Ett hål i en myr, ja
Inte ett hål med myror 🙂