Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 08:08Tv4 anytime som det man betalar för heter, sänder ingen reklam.
Tv4 anytime som det man betalar för heter, sänder ingen reklam.
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 09:39TV4 visar varje avsnitt gratis i en vecka via webben och har kört varje avsnitt i repris minst två gånger. Svårt att klaga tycker jag.
TV4 visar varje avsnitt gratis i en vecka via webben och har kört varje avsnitt i repris minst två gånger. Svårt att klaga tycker jag.
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 11:48Lol. 49.50 per månad för att se ett program typ. Något annat program lär jag aldrig se på den kanalen. Aldrig livet att jag betalar det till TV4. De har reklam i de program som finns att se gratis inom en vecka. Om de program som man ska betala för inte h
Lol. 49.50 per månad för att se ett program typ. Något annat program lär jag aldrig se på den kanalen. Aldrig livet att jag betalar det till TV4. De har reklam i de program som finns att se gratis inom en vecka. Om de program som man ska betala för inte h
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 14:16Det är inget krav att se programmet.
Det är inget krav att se programmet.
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 14:42Nä, och det var ett enkelt val.
Nä, och det var ett enkelt val.
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 11:36Då väcker vi den här tråden igen, tycker jag.
Såg premiärprogrammet och kände att jag blev taggad. Ska själv springa maran i NY så det kommer passa bra att få en motivationsboost varje vecka fram tills dess.
Lite skeptisk till flåspratet bara. Men man vä
Då väcker vi den här tråden igen, tycker jag.
Såg premiärprogrammet och kände att jag blev taggad. Ska själv springa maran i NY så det kommer passa bra att få en motivationsboost varje vecka fram tills dess.
Lite skeptisk till flåspratet bara. Men man vä
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 11:28Åh fan, är de igång igen? Tack för upplysningen!
Att ett tv-program om löpning har ett ganska brett anslag får man nog acceptera, jag tycker de avsnitt jag sett varit hyfsat trevliga och det är kul att programmet finns. Sen kanske jag inte lär mig jättem
Åh fan, är de igång igen? Tack för upplysningen!
Att ett tv-program om löpning har ett ganska brett anslag får man nog acceptera, jag tycker de avsnitt jag sett varit hyfsat trevliga och det är kul att programmet finns. Sen kanske jag inte lär mig jättem