Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTV4: Sverige springer
You need to log in to create posts and topics.

Precis min tanke när jag såg programmet Peter. Det där var inte fartlek i min värld.

Detta eviga tjat om bloggjoggare får mig att vilja spy..

Word på det Linda! Har tänkt precis samma sak.

Fy vad jag är splittrad, jag vet inte alls vad jag ska tycka!! Å ena sidan är det ett jättetrevligt positivt program. Kan inte alls hitta nåt fel. Folk springer, är glada och säkert inspirerar det många. Å andra sidan, usch vad ytligt. Bara skrapa på ytan

Samma här! Jag är också splittrad. Glad för att det (äntligen) finns ett program om bara löpning. Glad för att det (kanske) kan/skulle kunna locka nya utövare eftersom det ger en enbart positiv och något förenklad bild av löpning som sport (och inte enbar

Jag ser programmet, även om det är ytligt. Det är ju en rätt trevlig positiv ton som inspirerar. Börjar nu fundera på om jag kanske också kan springa längre än 2 mil...

Avsnitt 4: Alldeles efter första inledande förklaring av pulsstyrd träning så får man

Avsnitt 1-5 visas i repris imorgon kl 16.20 på tv4 sport

Då är det Girot på Eurosport.

Jag som missat alla avsnitt och tänkte se dem i efterhand på tv4play fick mig en liten kalldusch, det tar betalt. Och de verkar svåra att hitta via "alternativa kanaler". Sunk.

Jag upptäckte samma sak när jag skulle se ett avsnitt jag missat. Med tanke på all reklam de sänder tänker jag inte betala en krona till TV4.