Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 20:52Precis min tanke när jag såg programmet Peter. Det där var inte fartlek i min värld.
Precis min tanke när jag såg programmet Peter. Det där var inte fartlek i min värld.
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 13:28Detta eviga tjat om bloggjoggare får mig att vilja spy..
Detta eviga tjat om bloggjoggare får mig att vilja spy..
Quote from Jonny Persson on 30 April 2010, 13:31Word på det Linda! Har tänkt precis samma sak.
Word på det Linda! Har tänkt precis samma sak.
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 14:28Fy vad jag är splittrad, jag vet inte alls vad jag ska tycka!! Å ena sidan är det ett jättetrevligt positivt program. Kan inte alls hitta nåt fel. Folk springer, är glada och säkert inspirerar det många. Å andra sidan, usch vad ytligt. Bara skrapa på ytan
Fy vad jag är splittrad, jag vet inte alls vad jag ska tycka!! Å ena sidan är det ett jättetrevligt positivt program. Kan inte alls hitta nåt fel. Folk springer, är glada och säkert inspirerar det många. Å andra sidan, usch vad ytligt. Bara skrapa på ytan
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 17:19Samma här! Jag är också splittrad. Glad för att det (äntligen) finns ett program om bara löpning. Glad för att det (kanske) kan/skulle kunna locka nya utövare eftersom det ger en enbart positiv och något förenklad bild av löpning som sport (och inte enbar
Samma här! Jag är också splittrad. Glad för att det (äntligen) finns ett program om bara löpning. Glad för att det (kanske) kan/skulle kunna locka nya utövare eftersom det ger en enbart positiv och något förenklad bild av löpning som sport (och inte enbar
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 21:20Jag ser programmet, även om det är ytligt. Det är ju en rätt trevlig positiv ton som inspirerar. Börjar nu fundera på om jag kanske också kan springa längre än 2 mil...
Avsnitt 4: Alldeles efter första inledande förklaring av pulsstyrd träning så får man
Jag ser programmet, även om det är ytligt. Det är ju en rätt trevlig positiv ton som inspirerar. Börjar nu fundera på om jag kanske också kan springa längre än 2 mil...
Avsnitt 4: Alldeles efter första inledande förklaring av pulsstyrd träning så får man
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 20:14Avsnitt 1-5 visas i repris imorgon kl 16.20 på tv4 sport
Avsnitt 1-5 visas i repris imorgon kl 16.20 på tv4 sport
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 20:15Då är det Girot på Eurosport.
Då är det Girot på Eurosport.
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 22:02Jag som missat alla avsnitt och tänkte se dem i efterhand på tv4play fick mig en liten kalldusch, det tar betalt. Och de verkar svåra att hitta via "alternativa kanaler". Sunk.
Jag som missat alla avsnitt och tänkte se dem i efterhand på tv4play fick mig en liten kalldusch, det tar betalt. Och de verkar svåra att hitta via "alternativa kanaler". Sunk.
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 22:18Jag upptäckte samma sak när jag skulle se ett avsnitt jag missat. Med tanke på all reklam de sänder tänker jag inte betala en krona till TV4.
Jag upptäckte samma sak när jag skulle se ett avsnitt jag missat. Med tanke på all reklam de sänder tänker jag inte betala en krona till TV4.