Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:13Klart att de har Polar. Halva gänget ska inte få möjlighet att säga:
>Satelliterna hittade inte hit.
Klart att de har Polar. Halva gänget ska inte få möjlighet att säga:
>Satelliterna hittade inte hit.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:20Någon som vet när reprisen går??Missade programmet igår!
Någon som vet när reprisen går??Missade programmet igår!
Quote from Christer Berg on 28 April 2010, 16:21Programmet finns på tv4 play. Bara att skutta in och trycka igång.
Programmet finns på tv4 play. Bara att skutta in och trycka igång.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:21Jag håller med Leif_A, skönt med ett program som handlar om löpning, med eller utan Polar, med eller utan ProViva!
Om programmet blir populärt så får vi hoppas på ett "Sverige springer - säsong 2" och då få mer djupgående analyser om de är så eftertrakta
Jag håller med Leif_A, skönt med ett program som handlar om löpning, med eller utan Polar, med eller utan ProViva!
Om programmet blir populärt så får vi hoppas på ett "Sverige springer - säsong 2" och då få mer djupgående analyser om de är så eftertrakta
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2010, 16:26Jag såg dig nog på 5-milen Krister 🙂
Jag såg dig nog på 5-milen Krister 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:30Jag ser detta som ett första trevande steg för mer löpning i teve... Dom hittar nog rätt nivå så småningom.
Fotboll och hockey har ju haft 50 år på sig att nå dit dom är idag (eller när kom teven till Sverige), så där vet dom väl vad folk vill ha.
Har d
Jag ser detta som ett första trevande steg för mer löpning i teve... Dom hittar nog rätt nivå så småningom.
Fotboll och hockey har ju haft 50 år på sig att nå dit dom är idag (eller när kom teven till Sverige), så där vet dom väl vad folk vill ha.
Har d
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:35tv4.se, titto med mera
tv4.se, titto med mera
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:38Jonas, Sverige springer finns på Facebook där de vill ha åsikter efter varje program.
Jonas, Sverige springer finns på Facebook där de vill ha åsikter efter varje program.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 17:32Leif... där ser man..tackar 🙂
Leif... där ser man..tackar 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 22:02Det var några gigantiskt stora prylar som Polar har, speciellt GPS enheten! Jag blev förvånad faktiskt!
Det var några gigantiskt stora prylar som Polar har, speciellt GPS enheten! Jag blev förvånad faktiskt!