Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 09:12Johan, anledningen till Proviva i Portugal är att man får en Proviva om dagen där nere, ingår liksom i resan. Så detta hade ingenting med TV4 Sport alls att göra.
Johan, anledningen till Proviva i Portugal är att man får en Proviva om dagen där nere, ingår liksom i resan. Så detta hade ingenting med TV4 Sport alls att göra.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 11:09Ok ok, I stand corrected! 🙂
Ok ok, I stand corrected! 🙂
Quote from Mari Johansson on 28 April 2010, 12:27Jag är inte så imponerad av programmet, men tittar ändå. Bara för att det handlar om löpning. Man får ju passa på när sådant visas.
Det som stör mig är att man skall trycka in så mycket som möjligt på 25 min. Det blir liksom bara en knapp skrapning på yta
Jag är inte så imponerad av programmet, men tittar ändå. Bara för att det handlar om löpning. Man får ju passa på när sådant visas.
Det som stör mig är att man skall trycka in så mycket som möjligt på 25 min. Det blir liksom bara en knapp skrapning på yta
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 12:36Instämmer. Programmet känns mkt vinklat till den som vill komma igång med löpning. Och på så sätt skall köpa prylar och åka på lörresor.
Men det kanske tar sig sa mordbrännaren. Letar efter tidigare avsnitt men hittar dem inte på tv4 sidan, några tips?
Instämmer. Programmet känns mkt vinklat till den som vill komma igång med löpning. Och på så sätt skall köpa prylar och åka på lörresor.
Men det kanske tar sig sa mordbrännaren. Letar efter tidigare avsnitt men hittar dem inte på tv4 sidan, några tips?
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 13:13Programmet verkar nästan lika inriktat på att bränna pengar som kalorier.
Programmet verkar nästan lika inriktat på att bränna pengar som kalorier.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 13:20Programmet på TV4 Play.
http://www.tv4play.se/sport/sverige_springer?selId=1.1595844Hittar inta gamla avsnitt nu. Har för mig att jag gjorde det innan.
Programmet på TV4 Play.
http://www.tv4play.se/sport/sverige_springer?selId=1.1595844
Hittar inta gamla avsnitt nu. Har för mig att jag gjorde det innan.
Quote from Christer Berg on 28 April 2010, 14:20TV4Play har drabbats av Tillfälligt nervsammanbrott.
TV4Play har drabbats av Tillfälligt nervsammanbrott.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 14:48Citat "bränna pengar som kalorier" Så klockrent sammanfattat. "Polar & Springtime lockar till löpning" kanske vore en vassare titel på programmet? Nåväl det är kul att det finns ett tv-programm om löpning istället för NADA.
Mera betraktelse önskas.;)
Citat "bränna pengar som kalorier" Så klockrent sammanfattat. "Polar & Springtime lockar till löpning" kanske vore en vassare titel på programmet? Nåväl det är kul att det finns ett tv-programm om löpning istället för NADA.
Mera betraktelse önskas.;)
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 15:40Nu är ni väl lite hårda och orättvisa? Här har vi ett sportprogram som för en gång skull inte handlar om Zlatan eller Foppa (fotboll eller ishockey). Att då kräva att det måste göra djupa analyser är nog att önska för mycket, och skulle ytterligare begrän
Nu är ni väl lite hårda och orättvisa? Här har vi ett sportprogram som för en gång skull inte handlar om Zlatan eller Foppa (fotboll eller ishockey). Att då kräva att det måste göra djupa analyser är nog att önska för mycket, och skulle ytterligare begrän
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:00Klart det ska vara polar om det handlar om puslträning. Där kan Garmin slänga sig i väggen 😛
Klart det ska vara polar om det handlar om puslträning. Där kan Garmin slänga sig i väggen 😛