Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 13:52Hej allihop och tack för era svar. Jag ser att det finns många olika ambitionsnivåer. Min ambitionsnivå stannar nog vid ett clip-on-styre modell T2 och en sadel som jag skjuter fram och tillbaka på rälsen. Jag kommer nog aldrig att bli så duktig på mekand
Hej allihop och tack för era svar. Jag ser att det finns många olika ambitionsnivåer. Min ambitionsnivå stannar nog vid ett clip-on-styre modell T2 och en sadel som jag skjuter fram och tillbaka på rälsen. Jag kommer nog aldrig att bli så duktig på mekand
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 14:49Om man köper denna
T2+ DL - clip on styre
Inkl brygga för draftingloppInnebär det att man får ha den på vanliga motionslopp???
//Stefan
Om man köper denna
T2+ DL - clip on styre
Inkl brygga för draftinglopp
Innebär det att man får ha den på vanliga motionslopp???
//Stefan
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 14:51Du ska inte köra med bågar i klunga.
Du ska inte köra med bågar i klunga.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 14:52Ska eller får inte?
Ska eller får inte?
Quote from ellen olsson on 7 September 2010, 14:53Du får inte.
Du får inte.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 14:56Vad innebär att ha en brygga för draftinglopp? Jag förstår att när man inte får ligga på rulle så är det inte tillåtet med drafting men jag förstår nog inte vad drafting betyder (#)
Vad innebär att ha en brygga för draftinglopp? Jag förstår att när man inte får ligga på rulle så är det inte tillåtet med drafting men jag förstår nog inte vad drafting betyder (#)
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 14:57På dom flesta motionslopp, inte alla, är det tillåtet men därmed inte sagt att du bör använda dom i klungan utom möjligtvis när du ligger längst fram och tar vind.
I riktiga tävlingar är dom däremot förbjudna.
På dom flesta motionslopp, inte alla, är det tillåtet men därmed inte sagt att du bör använda dom i klungan utom möjligtvis när du ligger längst fram och tar vind.
I riktiga tävlingar är dom däremot förbjudna.
Quote from Marcus Andersson on 7 September 2010, 14:57I triathlon får du ha det om den inte går framför växelreglagen även om drafting är tillåten
I triathlon får du ha det om den inte går framför växelreglagen även om drafting är tillåten
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 14:58drafting=ligga på rulle
drafting=ligga på rulle
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 15:06Tack då vet jag 🙂
Tack då vet jag 🙂