Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 16:30Poängnen med att ha det i ett draftinglopp är ju att det är ite säkert at man ligger i en klunga. Ligger man i en klunga är det ju ingen poäng att hänga på bågen. Men skulel det bli så att man är helt ensam kanske man vill kunna kapa lite luftmotstånd.
Poängnen med att ha det i ett draftinglopp är ju att det är ite säkert at man ligger i en klunga. Ligger man i en klunga är det ju ingen poäng att hänga på bågen. Men skulel det bli så att man är helt ensam kanske man vill kunna kapa lite luftmotstånd.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 17:22Per: Var fick du ta på vinklad sadelstople?
jag har läst att det finsn speciella temposadlar också, vad är det som är speciellet med dem och var får man tag på dem?Jag vet inte hur mycket jag behöver flytta fram min position men jag tror att jag åtminds
Per: Var fick du ta på vinklad sadelstople?
jag har läst att det finsn speciella temposadlar också, vad är det som är speciellet med dem och var får man tag på dem?
Jag vet inte hur mycket jag behöver flytta fram min position men jag tror att jag åtminds
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 19:50Känner bara till en stolpe, Fast Forward, Lewa sport säljer den.
Temposadlar har oftast lite mer stoppning i spetsen, kör själv på Selle Italia SLR T1, använder den på LVG hoj med tempopinnar. Den sadeln tar jag nog med mig i graven, så skön är den.
Känner bara till en stolpe, Fast Forward, Lewa sport säljer den.
Temposadlar har oftast lite mer stoppning i spetsen, kör själv på Selle Italia SLR T1, använder den på LVG hoj med tempopinnar. Den sadeln tar jag nog med mig i graven, så skön är den.
Quote from Fredrik Närenfors on 7 September 2010, 20:06Kommer inte ihåg var jag köpte stolpen. Det var en Pazzaz, vinklad framåt.
Däremot finns den kvar om någon är intresserad.
27,2 diameter. Ca 20 cm lång ovanför Min strecket.Min temposadel från Fizik är lite kortare än de flesta således kan jag montera
Kommer inte ihåg var jag köpte stolpen. Det var en Pazzaz, vinklad framåt.
Däremot finns den kvar om någon är intresserad.
27,2 diameter. Ca 20 cm lång ovanför Min strecket.
Min temposadel från Fizik är lite kortare än de flesta således kan jag montera
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 11:46Per,
Jag har funderat på att använda så mycket jag kan från min racer och bygga om den till en tempocykel.
Varför var du tvungen att köpa nya växlar. Funkar inte det på en tempo-ram?
Jag har Ultegra och skulle gärna vilja ha med dem på den nya cykeln.
Per,
Jag har funderat på att använda så mycket jag kan från min racer och bygga om den till en tempocykel.
Varför var du tvungen att köpa nya växlar. Funkar inte det på en tempo-ram?
Jag har Ultegra och skulle gärna vilja ha med dem på den nya cykeln.
Quote from Fredrik Närenfors on 10 September 2010, 17:49På ett tempostyre sitter växelreglagen i bågarna så man inte behöver flytta händerna annat än när man ska bromsa.
Dura Ace växelreglage till tempostyre är dessutom ganska billiga. Tror jag gav 650:- för några år sedan. Tillkommer förstås bromsreglage för
På ett tempostyre sitter växelreglagen i bågarna så man inte behöver flytta händerna annat än när man ska bromsa.
Dura Ace växelreglage till tempostyre är dessutom ganska billiga. Tror jag gav 650:- för några år sedan. Tillkommer förstås bromsreglage för
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 15:09Tack Matthias som rekommenderade T2 tempopinnar. Har just kört min första träning med dem, och det var riktigt roligt. Men varför blev jag så vansinnigt trött i triceps?
Tack Matthias som rekommenderade T2 tempopinnar. Har just kört min första träning med dem, och det var riktigt roligt. Men varför blev jag så vansinnigt trött i triceps?
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 15:21Otränad, klen, gnällig eller bara trött?
Otränad, klen, gnällig eller bara trött?
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 16:45Förmodligen allt herr David. Om det var tänkt att vara roligt föreslår jag att du använder smileys nästa gång. Om det VAR tänkt att vara roligt, så har vi inte samma humor. Om det INTE var tänkt att vara roligt så lyckades du jättebra.
Om det är någon dä
Förmodligen allt herr David. Om det var tänkt att vara roligt föreslår jag att du använder smileys nästa gång. Om det VAR tänkt att vara roligt, så har vi inte samma humor. Om det INTE var tänkt att vara roligt så lyckades du jättebra.
Om det är någon dä
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 16:47Jag använder inte LSD-gubbar.
Jag använder inte LSD-gubbar.