Quote from Guest on 7 November 2011, 10:40Tänkte det vore roligt att följa och tjata med andra gröngölingar som ämnar debutera på någon ultradistans nästa år och hur man tränar inför det.
Jag ska själv springa TEC 50 miles och har precis börjat med grundträningen för det.
Funderar på det här me
Tänkte det vore roligt att följa och tjata med andra gröngölingar som ämnar debutera på någon ultradistans nästa år och hur man tränar inför det.
Jag ska själv springa TEC 50 miles och har precis börjat med grundträningen för det.
Funderar på det här me
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 10:50Åh jag vill gärna vara blåbär tillsammans! Måste bara utesluta att lördagens marathon gav mig en stressfraktur 🙁
Åh jag vill gärna vara blåbär tillsammans! Måste bara utesluta att lördagens marathon gav mig en stressfraktur 🙁
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 11:32Jag ansluter mig gärna till blåbären. Karlstad 6h i februari och TEC 50 i april blir mina första försök på ultra. Planerar för en veckodos på 50-80k och kryddar med lite backintervaller samt ett och annat tröskelpass för att inte tappa farten helt ;).
Ja
Jag ansluter mig gärna till blåbären. Karlstad 6h i februari och TEC 50 i april blir mina första försök på ultra. Planerar för en veckodos på 50-80k och kryddar med lite backintervaller samt ett och annat tröskelpass för att inte tappa farten helt ;).
Ja
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 13:46Härligt med anslutning!
Jag har precis gjort mitt första eventuella blåbärsmisstag- anmält mig till Berlin halvmaraton som går 2 veckor före TEC. Eller så är det perfekt i planeringen. Vi får se...
Härligt med anslutning!
Jag har precis gjort mitt första eventuella blåbärsmisstag- anmält mig till Berlin halvmaraton som går 2 veckor före TEC. Eller så är det perfekt i planeringen. Vi får se...
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 14:04Jag vill också vara med. Eftersom jag aldrig kan göra något med måtta har jag anmält mig till TEC 100 miles och mitt nuvarande distansrekord är ungefär 25 km. Ska bli intressant att försöka få ihop det...
Jag vill också vara med. Eftersom jag aldrig kan göra något med måtta har jag anmält mig till TEC 100 miles och mitt nuvarande distansrekord är ungefär 25 km. Ska bli intressant att försöka få ihop det...
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 17:32Jag är också ett ultra-blåbär! Satsar på Swiss Alpine Marathon i juli. Har kört Kalmar triathlon innan, men tröttnat på att cykla..
Jag är också ett ultra-blåbär! Satsar på Swiss Alpine Marathon i juli. Har kört Kalmar triathlon innan, men tröttnat på att cykla..
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 17:48Ytterligare ett blåbär! Jag skall försöka mig på Lidingö Ultra i slutet av april och 6-timmars i Borås i november. Hua! Jag har börjat följa det 50K program som finns på ultradistans.se och där kommer lite längre pass utan vilodag före om några veckor. De
Ytterligare ett blåbär! Jag skall försöka mig på Lidingö Ultra i slutet av april och 6-timmars i Borås i november. Hua! Jag har börjat följa det 50K program som finns på ultradistans.se och där kommer lite längre pass utan vilodag före om några veckor. De
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 17:54Kul tråd! Jag är också ett ultra-blåbär! Med endast ett 6-timmars i ryggsäcken! Jag tänkte ge mig på BUM 50-miles mellan Skatås och Borås veckan efter GBG varvet!
Kul tråd! Jag är också ett ultra-blåbär! Med endast ett 6-timmars i ryggsäcken! Jag tänkte ge mig på BUM 50-miles mellan Skatås och Borås veckan efter GBG varvet!
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 17:58en till nybörjare på löpning och ultra. Jag satsar på TEC100. Tänkte förbereda mig genom att köra massor av långpass. Hinner man med ursvik ultra som "uppvärmning?
en till nybörjare på löpning och ultra. Jag satsar på TEC100. Tänkte förbereda mig genom att köra massor av långpass. Hinner man med ursvik ultra som "uppvärmning?
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 22:06Åk hellre till Borlänge och spring 6H än UU 2 veckor innan TEC. Lite väl hög skade risk i Ursvik. Mörkerlöpningstesterna bör man ha klarat av tidigare.
Åk hellre till Borlänge och spring 6H än UU 2 veckor innan TEC. Lite väl hög skade risk i Ursvik. Mörkerlöpningstesterna bör man ha klarat av tidigare.