Quote from Guest on 29 November 2009, 20:18I somras startades en ny grupp ULTRA av Anders Sandegård.
Den fick då ett mycket positivt gensvar.På senaste tiden dyker dock fler och fler ultratrådar upp under
gruppen "Löpning".Kanske inte så konstigt då denna grupp har 100 gånger fler medlemmar.
I somras startades en ny grupp ULTRA av Anders Sandegård.
Den fick då ett mycket positivt gensvar.
På senaste tiden dyker dock fler och fler ultratrådar upp under
gruppen "Löpning".
Kanske inte så konstigt då denna grupp har 100 gånger fler medlemmar.
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 20:28Jag tror att det är en vanesak. Det kommer att dyka upp fler här också, men allt tar lite tid. Tycker själv att det är praktiskt att få det samlat...
Jag tror att det är en vanesak. Det kommer att dyka upp fler här också, men allt tar lite tid. Tycker själv att det är praktiskt att få det samlat...
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 20:48Fördelar med egen grupp:
* Bättre överblick på tidigare trådar
* "rätt" personer läser
* slipper konstiga trådkapningarNackdel:
* Många missar gruppen
Fördelar med egen grupp:
* Bättre överblick på tidigare trådar
* "rätt" personer läser
* slipper konstiga trådkapningar
Nackdel:
* Många missar gruppen
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 22:13Jag kände inte ens till ultra-gruppen. Tack för info, ska genast ansluta mig!
Jag kände inte ens till ultra-gruppen. Tack för info, ska genast ansluta mig!
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 23:57Visste inte heller att den fanns...
Visste inte heller att den fanns...
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 07:26Visste inte heller bättre. Gick med nu.
Visste inte heller bättre. Gick med nu.
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 09:21Samma här..
Samma här..
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 10:25Åhå, vad bra! har gått med direkt!
Åhå, vad bra! har gått med direkt!
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 18:08Antalet medlemmar i ULTRA-gruppen har sedan detta ämne startade ökat från
204 - 227.
23 stycken nyintresserade.Ni + andra som upptäcker denna grupp är välkomna att ansluta och svara på existerande ämnen eller lägga till nya.
Vi, som håller på med ult
Antalet medlemmar i ULTRA-gruppen har sedan detta ämne startade ökat från
204 - 227.
23 stycken nyintresserade.
Ni + andra som upptäcker denna grupp är välkomna att ansluta och svara på existerande ämnen eller lägga till nya.
Vi, som håller på med ult
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 20:46Får man vara med om man tvångsmässigt bryter varje marathon-uppmätt Ultralopp vid exakt 42 195..???...Eller måste man ta ett varv till typ.??????????????? Jag tycker att vi faktiskt måste prata lite kring DEFINITIONEN AV ETT ULTRALOPP...????????? En del s
Får man vara med om man tvångsmässigt bryter varje marathon-uppmätt Ultralopp vid exakt 42 195..???...Eller måste man ta ett varv till typ.??????????????? Jag tycker att vi faktiskt måste prata lite kring DEFINITIONEN AV ETT ULTRALOPP...????????? En del s