Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 18:18Jag tror på människan och dess möjligheter att åstadkomma mer än vad de flesta tror. Jag anses ju i denna tråd vara något suspekt med mina tankar. Kan någon av er psykologer förklara detta. OBS! jag känner några som är som jag. Många av dessa deltar i ult
Jag tror på människan och dess möjligheter att åstadkomma mer än vad de flesta tror. Jag anses ju i denna tråd vara något suspekt med mina tankar. Kan någon av er psykologer förklara detta. OBS! jag känner några som är som jag. Många av dessa deltar i ult
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 18:56K-G, känns lite märkligt hur diskussionen i denna tråd ofta glider in på hur du är, hur du uppfattas, och vilka ovanliga saker du har gjort. Det stämmer säkert, men jag håller mig gärna till temat TS angav.
K-G, känns lite märkligt hur diskussionen i denna tråd ofta glider in på hur du är, hur du uppfattas, och vilka ovanliga saker du har gjort. Det stämmer säkert, men jag håller mig gärna till temat TS angav.
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 19:17I så fall:
Vad är temat och vad är det som skulle kunna vara bra?
Niklas skriver om mig som jag ibland är topp ibland botten.
Han kunde ju följa en röd tråd.
Gör han det?Han har skrivit att han ej gillar att bli "emotsagd".
Han har skrivit att han "gil
I så fall:
Vad är temat och vad är det som skulle kunna vara bra?
Niklas skriver om mig som jag ibland är topp ibland botten.
Han kunde ju följa en röd tråd.
Gör han det?
Han har skrivit att han ej gillar att bli "emotsagd".
Han har skrivit att han "gil
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 19:45K-G: (1) varför slutar det med att varje inlägg du skriver handlar om dig? (2) om du kände mina orsaker till att vara anonym kanske du skulle se annorlunda på saken. Uppmuntrar dig till att inte döma där du inte känner till situationen. Hellre fria än fäl
K-G: (1) varför slutar det med att varje inlägg du skriver handlar om dig? (2) om du kände mina orsaker till att vara anonym kanske du skulle se annorlunda på saken. Uppmuntrar dig till att inte döma där du inte känner till situationen. Hellre fria än fäl
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 20:04Ella.
Men du har väldigt lätt för att döma ut mig.
Detta är en väldigt intressant tråd som bör baseras på öppenhet.
Du är emot öppenhet men hoppar gärna på på ett dunkelt sätt.
Lycka till med att vara anonym.Du tror nog att just du måste vara anonym
Ella.
Men du har väldigt lätt för att döma ut mig.
Detta är en väldigt intressant tråd som bör baseras på öppenhet.
Du är emot öppenhet men hoppar gärna på på ett dunkelt sätt.
Lycka till med att vara anonym.
Du tror nog att just du måste vara anonym
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2013, 21:08Taskigt av Ella, du har ju inte skrivit om dina resultat på 200m i flera inlägg nu!
Taskigt av Ella, du har ju inte skrivit om dina resultat på 200m i flera inlägg nu!
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 23:29De senaste inläggen är väl ett exempel på hur fort det kan gå att hamna i konflikt med varandra. Jag tänker inte delta i den på något vis. Jag vet inte riktigt hur man gör längre.
Men får jag en direkt fråga så är det ju oartigt att inte svara efter bästa
De senaste inläggen är väl ett exempel på hur fort det kan gå att hamna i konflikt med varandra. Jag tänker inte delta i den på något vis. Jag vet inte riktigt hur man gör längre.
Men får jag en direkt fråga så är det ju oartigt att inte svara efter bästa
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 07:32Glöm inte att var och en av oss är ganska festlig och underhållande om vi bara backar en liten bit.
Tvärsom. Vi bör se framåt.
Plus njuta av det vi hittills åstadkommit.Christer S. Jag beklagar dig trots att du gjort en hel del bra.
Du behöver besöka
Glöm inte att var och en av oss är ganska festlig och underhållande om vi bara backar en liten bit.
Tvärsom. Vi bör se framåt.
Plus njuta av det vi hittills åstadkommit.
Christer S. Jag beklagar dig trots att du gjort en hel del bra.
Du behöver besöka