Quote from Funbeat user on 4 May 2013, 11:45Najs! Gör det!
Najs! Gör det!
Quote from Funbeat user on 4 May 2013, 21:44Anders B-- Zen-budskapet är ju detta, att göra det man gör till 100%, men sedan kan det diskuteras exakt vad som ingår i aktivitet X. Det är också lätt att bli förvirrad av zen eftersom dess uppfattning om tillvaron är så annorlunda i grunden. För att ful
Anders B-- Zen-budskapet är ju detta, att göra det man gör till 100%, men sedan kan det diskuteras exakt vad som ingår i aktivitet X. Det är också lätt att bli förvirrad av zen eftersom dess uppfattning om tillvaron är så annorlunda i grunden. För att ful
Quote from Funbeat user on 4 May 2013, 22:44Tack för det, nu är vi tillbaka på banan igen!
Wow, hade gärna hängt med den 9:e! Det ligger på rätt sida om stan för mig, men är tyvärr för långt. Om du planerar in något kortare framöver så...
Tack för det, nu är vi tillbaka på banan igen!
Wow, hade gärna hängt med den 9:e! Det ligger på rätt sida om stan för mig, men är tyvärr för långt. Om du planerar in något kortare framöver så...
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 02:53Häng på valfri sträcka då. Finns ju buss här och var längs vägen.
Häng på valfri sträcka då. Finns ju buss här och var längs vägen.
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 06:34aah, ja det förstås! Mäste kolla banan mm Har du något förslag på någonstans på slutet?
aah, ja det förstås! Mäste kolla banan mm Har du något förslag på någonstans på slutet?
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 12:04Vet ju inte vad som är lagom för dig men ... via länken finns en bra karta att kika på. Om du hänger på så får du mitt tel.nr. och vi kan hålla kontakt för att stämma mötesplats och tid.
Till alla i tråden:
En bra bok om man vill studera meditation och
Vet ju inte vad som är lagom för dig men ... via länken finns en bra karta att kika på. Om du hänger på så får du mitt tel.nr. och vi kan hålla kontakt för att stämma mötesplats och tid.
Till alla i tråden:
En bra bok om man vill studera meditation och
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 17:48Aj, insåg att jag har gäster hela dagen, så jag får passa. Men kan gärna hänga med någon annan gång om du har lust att ha sällskap.
Aj, insåg att jag har gäster hela dagen, så jag får passa. Men kan gärna hänga med någon annan gång om du har lust att ha sällskap.
Quote from Funbeat user on 6 May 2013, 09:26Jag har just deltagit i ett Sri Chinmoy-lopp.
Att de valde varvlopp var/är nog mest för att de ville vara på samma plats. De flesta av dem åker från tävling till tävling. Har nog varit med på snart 10 av deras tillställningar så jag är välbekant för dem.
Jag har just deltagit i ett Sri Chinmoy-lopp.
Att de valde varvlopp var/är nog mest för att de ville vara på samma plats. De flesta av dem åker från tävling till tävling. Har nog varit med på snart 10 av deras tillställningar så jag är välbekant för dem.
Quote from Funbeat user on 6 May 2013, 22:07Jag utgår ifrån att alla som skaffar sig en helt omvänd världsbild uppfattas som "galna" av omgivningen. Den som inte längre upplever sig som en separat individ med en egen personlighet utan en liten integrerad del av universum, den beter sig alla gånger
Jag utgår ifrån att alla som skaffar sig en helt omvänd världsbild uppfattas som "galna" av omgivningen. Den som inte längre upplever sig som en separat individ med en egen personlighet utan en liten integrerad del av universum, den beter sig alla gånger
Quote from Funbeat user on 6 May 2013, 22:44"Jag tror att mycket rädsla och prestige försvinner i det läget."
Ja, det kan jag sannerligen hålla med om. Har träffat underbara personer som inte behöver använda varje chans att stärka sitt ego och det är så makalöst befriande att tillbringa tid med de
"Jag tror att mycket rädsla och prestige försvinner i det läget."
Ja, det kan jag sannerligen hålla med om. Har träffat underbara personer som inte behöver använda varje chans att stärka sitt ego och det är så makalöst befriande att tillbringa tid med de