Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningUltra-meditation
You need to log in to create posts and topics.

Najs! Gör det!

Anders B-- Zen-budskapet är ju detta, att göra det man gör till 100%, men sedan kan det diskuteras exakt vad som ingår i aktivitet X. Det är också lätt att bli förvirrad av zen eftersom dess uppfattning om tillvaron är så annorlunda i grunden. För att ful

Tack för det, nu är vi tillbaka på banan igen!

Wow, hade gärna hängt med den 9:e! Det ligger på rätt sida om stan för mig, men är tyvärr för långt. Om du planerar in något kortare framöver så...

Häng på valfri sträcka då. Finns ju buss här och var längs vägen.

aah, ja det förstås! Mäste kolla banan mm Har du något förslag på någonstans på slutet?

Vet ju inte vad som är lagom för dig men ... via länken finns en bra karta att kika på. Om du hänger på så får du mitt tel.nr. och vi kan hålla kontakt för att stämma mötesplats och tid.

Till alla i tråden:
En bra bok om man vill studera meditation och

Aj, insåg att jag har gäster hela dagen, så jag får passa. Men kan gärna hänga med någon annan gång om du har lust att ha sällskap.

Jag har just deltagit i ett Sri Chinmoy-lopp.
Att de valde varvlopp var/är nog mest för att de ville vara på samma plats. De flesta av dem åker från tävling till tävling. Har nog varit med på snart 10 av deras tillställningar så jag är välbekant för dem.

Jag utgår ifrån att alla som skaffar sig en helt omvänd världsbild uppfattas som "galna" av omgivningen. Den som inte längre upplever sig som en separat individ med en egen personlighet utan en liten integrerad del av universum, den beter sig alla gånger

"Jag tror att mycket rädsla och prestige försvinner i det läget."

Ja, det kan jag sannerligen hålla med om. Har träffat underbara personer som inte behöver använda varje chans att stärka sitt ego och det är så makalöst befriande att tillbringa tid med de