Quote from Elias Engqvist on 27 April 2013, 17:55Niklas, Jag vet att MT har skrivit det vid ett flertal tillfällen och han kände säkert för det också men själva frasen tror jag att det är hans "flickvän" som har skrivit från början (Maria Walton).
Det är väldigt svårt att gissa vad en annan människa gå
Niklas, Jag vet att MT har skrivit det vid ett flertal tillfällen och han kände säkert för det också men själva frasen tror jag att det är hans "flickvän" som har skrivit från början (Maria Walton).
Det är väldigt svårt att gissa vad en annan människa gå
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 18:39Mica True ( född Michael Hickman ) älskade verkligen att springa i naturen, berg, mm och det brukar räcka långt!
Håller fullständigt med. (t+)Sedan finns ju ultra på korta varv. Det är något helt annat.
Är man social så har man alla andra att luta sig
Mica True ( född Michael Hickman ) älskade verkligen att springa i naturen, berg, mm och det brukar räcka långt!
Håller fullständigt med. (t+)
Sedan finns ju ultra på korta varv. Det är något helt annat.
Är man social så har man alla andra att luta sig
Quote from Elias Engqvist on 27 April 2013, 18:41Micah skulle aldrig ha sprungit ett sånt runt-runt-ultra, det kan jag garantera 🙂
Micah skulle aldrig ha sprungit ett sånt runt-runt-ultra, det kan jag garantera 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 21:52Mycket intressant fråga: varför välja övervägande varvlopp eller trail? Har inte funderat på det...får gräva lite i mig själv och se vad jag hittar.
Mycket intressant fråga: varför välja övervägande varvlopp eller trail? Har inte funderat på det...får gräva lite i mig själv och se vad jag hittar.
Quote from Elias Engqvist on 27 April 2013, 22:42Många trail-löpare springer till stor del för naturupplevelsen - att känna sig "ett med naturen", att njuta av naturen. Den typen av löpare skulle aldrig springa med hörlurar tex...
Många trail-löpare springer till stor del för naturupplevelsen - att känna sig "ett med naturen", att njuta av naturen. Den typen av löpare skulle aldrig springa med hörlurar tex...
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 23:02Ojdå då är jag nog alla sorters löpare på en gång? Med hörlurar ibland och ibland inte, på varvbana ibland och ibland inte........................
Ojdå då är jag nog alla sorters löpare på en gång? Med hörlurar ibland och ibland inte, på varvbana ibland och ibland inte........................
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 02:07Hmm... ett av zenbuddismens centrala budskap (eller snarare rättesnören) är att när du gör X, gör *bara* X. När man lagar mat, gör bara det ... och när man springer, gör bara det (var endast koncentrerad på det). Hur går detta ihop med att springa med hör
Hmm... ett av zenbuddismens centrala budskap (eller snarare rättesnören) är att när du gör X, gör *bara* X. När man lagar mat, gör bara det ... och när man springer, gör bara det (var endast koncentrerad på det). Hur går detta ihop med att springa med hör
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 05:57Håller med Christer T.
Lite hit, lite dit.
Gillat att vara öppen och ofokuserad.Började med banlöpning,
därefter naturlöpning
och nu på senare tid varvbanor då jag ej längre är så duktig.Gärna avstått stadslopp. Plus lopp med många deltagare.
Håller med Christer T.
Lite hit, lite dit.
Gillat att vara öppen och ofokuserad.
Började med banlöpning,
därefter naturlöpning
och nu på senare tid varvbanor då jag ej längre är så duktig.
Gärna avstått stadslopp. Plus lopp med många deltagare.
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 19:38Lördag morgon åker jag till Basel. Är 19 mil söder därom sedan onsdag morgon. Är ju fritidsmiljonär.
Varför? Skall återigen deltaga ( jag skrev ej springa på flit Christer S. ) på ett 24H arrangerat av den religiösa sekten Sri Chinmoy.
Några frågor jag s
Lördag morgon åker jag till Basel. Är 19 mil söder därom sedan onsdag morgon. Är ju fritidsmiljonär.
Varför? Skall återigen deltaga ( jag skrev ej springa på flit Christer S. ) på ett 24H arrangerat av den religiösa sekten Sri Chinmoy.
Några frågor jag s
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 21:34Härligt! Och hur hittade du till Sri Chinmoy-24timmars av alla saker?
Härligt! Och hur hittade du till Sri Chinmoy-24timmars av alla saker?