Quote from Funbeat user on 28 October 2013, 19:10Men faktiskt har jag kanske glömt det bästa tipset och det är Tjejmarathon gänget i Stockholm. Och kanske Facebook gruppen "Vi som springer långt"
Men faktiskt har jag kanske glömt det bästa tipset och det är Tjejmarathon gänget i Stockholm. Och kanske Facebook gruppen "Vi som springer långt"
Quote from Funbeat user on 7 November 2013, 13:23Hej Lotta!
Är lite i ditt utgångsläge, ny på att springa riktigt långt.
Bor i Västerhaninge och ha fått till rutinen att springa ett tvåmilspass varje söndag förmiddag senaste året. Varierar gärna detta med lite sällskap någon gång.Kan också rekomennd
Hej Lotta!
Är lite i ditt utgångsläge, ny på att springa riktigt långt.
Bor i Västerhaninge och ha fått till rutinen att springa ett tvåmilspass varje söndag förmiddag senaste året. Varierar gärna detta med lite sällskap någon gång.
Kan också rekomennd
Quote from Funbeat user on 7 November 2013, 13:25Hej Hannes, jag hänger gärna med på långpass framöver - vilken tid på söndagen brukar du springa & vilken hastighet brukar det bli?
Hej Hannes, jag hänger gärna med på långpass framöver - vilken tid på söndagen brukar du springa & vilken hastighet brukar det bli?
Quote from Funbeat user on 7 November 2013, 20:40Halloj!
Jag springer ibland från Stadshuset-Huddinge efter jobbet. Vill du göra mig sällskap?
Halloj!
Jag springer ibland från Stadshuset-Huddinge efter jobbet. Vill du göra mig sällskap?
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 14:40Hej Marie, ja det skulle jag kunna göra! Är det någon särskild dag du brukar springa eller varierar det? Bor visserligen i Tungelsta men det går ju ganska snabbt att ta sig till Älvsjö från Huddinge. Ok för dig med 6:45-6:30 fart?
Hej Marie, ja det skulle jag kunna göra! Är det någon särskild dag du brukar springa eller varierar det? Bor visserligen i Tungelsta men det går ju ganska snabbt att ta sig till Älvsjö från Huddinge. Ok för dig med 6:45-6:30 fart?
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 14:57Min "vanliga" runda är två mil på asfalt från VH bort genom Årsta Havsbad och tillbaka, då håller jag 5:20-5:30 tempo och ger mej av vid 9-tiden.
Har börjat variera mej lite och ge mig in i skogen bårtåt sjön Ådran, då går det långsammare, och jag tend
Min "vanliga" runda är två mil på asfalt från VH bort genom Årsta Havsbad och tillbaka, då håller jag 5:20-5:30 tempo och ger mej av vid 9-tiden.
Har börjat variera mej lite och ge mig in i skogen bårtåt sjön Ådran, då går det långsammare, och jag tend
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 16:55Hej, nästa vecka har jag planerat att springa hem torsdag och fredag. Kan anpassa löpvägen till att vi avslutar i Älvsjö, bör bli 14k. Tempot går jättebra, du styr farten så hänger jag på 🙂
Skulle det kunna funka?
Hej, nästa vecka har jag planerat att springa hem torsdag och fredag. Kan anpassa löpvägen till att vi avslutar i Älvsjö, bör bli 14k. Tempot går jättebra, du styr farten så hänger jag på 🙂
Skulle det kunna funka?
Quote from Funbeat user on 11 November 2013, 11:50Hej Marie, jag har lagt till dig på min kompislista så att vi kan skicka meddelanden direkt till varandra. Torsdag är nog en möjlighet men jag hör av mig senast imorgon till dig!
Hej Marie, jag har lagt till dig på min kompislista så att vi kan skicka meddelanden direkt till varandra. Torsdag är nog en möjlighet men jag hör av mig senast imorgon till dig!
Quote from Funbeat user on 22 November 2013, 09:31Tipsa om denna sida också! 🙂
http://ultradistans.se/index.asp?Sida=50
Tipsa om denna sida också! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2013, 11:17Tack David för dina tips!
Tack David för dina tips!