Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 09:00Helt klart kommer det att bli flera olika "fartgrupper" och 6:45 kommer inte att vara långsammast.
Exakt hur det kommer att organiseras på söndags morgonen vet jag inte men med så här många löpare behöver ingen vara orolig för att inte hänga med.
Helt klart kommer det att bli flera olika "fartgrupper" och 6:45 kommer inte att vara långsammast.
Exakt hur det kommer att organiseras på söndags morgonen vet jag inte men med så här många löpare behöver ingen vara orolig för att inte hänga med.
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 17:43Helt sant som Jan-Erik säger. Vi kommer att dela upp deltagarna i ett antal grupper och åtminstone en grupp kommer att hålla ett mycket lugnt tempo som alla kan hänga med i. Kanske 7-7.30 tempo.
Helt sant som Jan-Erik säger. Vi kommer att dela upp deltagarna i ett antal grupper och åtminstone en grupp kommer att hålla ett mycket lugnt tempo som alla kan hänga med i. Kanske 7-7.30 tempo.
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 18:09Mellan 7-7:30 låter perfekt, nästan som partygruppen i Årets Sista Långpass 🙂
Mellan 7-7:30 låter perfekt, nästan som partygruppen i Årets Sista Långpass 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 18:14Ja eller hur Annica!! 🙂
Ja eller hur Annica!! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 18:46"Parygruppen" är absolut det bästa namnet på den gruppen.
Låter mycket bättre än "sista-" "långsammaste-" eller tex "nybörjar-" gruppen. 🙂
Det är därför jag alltid vill springa i den. 😉
"Parygruppen" är absolut det bästa namnet på den gruppen.
Låter mycket bättre än "sista-" "långsammaste-" eller tex "nybörjar-" gruppen. 🙂
Det är därför jag alltid vill springa i den. 😉
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 23:11Har för mig att ngn kallade "sista" gruppen för Kaffegruppen. Detta tyckte jag lät lockande!
Har för mig att ngn kallade "sista" gruppen för Kaffegruppen. Detta tyckte jag lät lockande!
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 07:24Kaffegruppen är också ett bra namn fast jag tror att alla grupper kommer att kunna njuta av kaffe under passet 🙂
Kaffegruppen är också ett bra namn fast jag tror att alla grupper kommer att kunna njuta av kaffe under passet 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 07:46Intressant hur man ser på sig som löpare, alltså den egna bilden. Nybörjare, långsam, sist.
Det låter i mina öron negativt, förutom nybörjare då. Det är vi alla någon gång.
Hur är det med självbilden egentligen?
Är det bara jag som har kmtider som inte
Intressant hur man ser på sig som löpare, alltså den egna bilden. Nybörjare, långsam, sist.
Det låter i mina öron negativt, förutom nybörjare då. Det är vi alla någon gång.
Hur är det med självbilden egentligen?
Är det bara jag som har kmtider som inte
Quote from Elias Engqvist on 24 January 2011, 08:23Om gruppen kallas Kaffegruppen - vad ska man då kalla de tjejer som springer i den gruppen?
Om gruppen kallas Kaffegruppen - vad ska man då kalla de tjejer som springer i den gruppen?
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 08:26Godbitar?
Godbitar?