Quote from Elias Engqvist on 24 January 2011, 08:29Kaffeflickor!
Kaffeflickor!
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 08:59Såklart.
Såklart.
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 09:15"Kaffegruppen är också ett bra namn fast jag tror att alla grupper kommer att kunna njuta av kaffe under passet " Carina
Visst är det så. Det jag tänkte är att kaffegruppen stannar en eller ett par ggr extra för kaffedrickande, dvs lite mer fokus på kaff
"Kaffegruppen är också ett bra namn fast jag tror att alla grupper kommer att kunna njuta av kaffe under passet " Carina
Visst är det så. Det jag tänkte är att kaffegruppen stannar en eller ett par ggr extra för kaffedrickande, dvs lite mer fokus på kaff
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 10:05För mig som har som mål att prestera bra på riktigt långa ultradistanser som 24-timmars och 100 miles så bedömer jag att värdet av att sätta så mycket tid i benen som möjligt och att träna på att hålla igen farten redan från början är högre än att springa
För mig som har som mål att prestera bra på riktigt långa ultradistanser som 24-timmars och 100 miles så bedömer jag att värdet av att sätta så mycket tid i benen som möjligt och att träna på att hålla igen farten redan från början är högre än att springa
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 11:29Jag dyker också upp på eventet, ska bli skojigt 🙂
Jag hoppas på någon 6-6.15-grupp på söndagen? (t+)
Jag dyker också upp på eventet, ska bli skojigt 🙂
Jag hoppas på någon 6-6.15-grupp på söndagen? (t+)
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 14:22Tack alla löparvänner nu kan jag verkligen fundera på att anmäla mig - ska bara kolla hemma. 7-7:30 fart låter bra om man ska kunna springa "långt" 🙂
sen får man väl komma hem på något sätt 🙂
Tack alla löparvänner nu kan jag verkligen fundera på att anmäla mig - ska bara kolla hemma. 7-7:30 fart låter bra om man ska kunna springa "långt" 🙂
sen får man väl komma hem på något sätt 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 14:23Är det inte för sent att anmäla sig? Sista dag var väl 30/12 och formuläret fungerar inte längre.
Är det inte för sent att anmäla sig? Sista dag var väl 30/12 och formuläret fungerar inte längre.
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 14:26helt rätt Peter P. 🙁
då vet jag till nästa gång.
helt rätt Peter P. 🙁
då vet jag till nästa gång.
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 14:28Innan ni ger upp, maila carinaboren@gmail.com och kolla om det ändå inte går att komma med.
Innan ni ger upp, maila carinaboren@gmail.com och kolla om det ändå inte går att komma med.
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 14:31Jag gillar Mikaels resonemang och dessutom dricker jag mitt kaffe väldigt långsamt så det är troligt att jag ansluter Kaffegruppen jag med.
Jag gillar Mikaels resonemang och dessutom dricker jag mitt kaffe väldigt långsamt så det är troligt att jag ansluter Kaffegruppen jag med.