Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 13:12Jag kommer att träna med TSM innan jag möter upp er Ultrisar.
Om det är någon mer som ska göra så, kanske vi kan ha sällskap efter TSM träningen.
🙂
Något namn till 6.00-6.15 gruppen kan jag inte bidra med, -helt tom på idéer 🙁
Jag kommer att träna med TSM innan jag möter upp er Ultrisar.
Om det är någon mer som ska göra så, kanske vi kan ha sällskap efter TSM träningen.
🙂
Något namn till 6.00-6.15 gruppen kan jag inte bidra med, -helt tom på idéer 🙁
Quote from Elias Engqvist on 25 January 2011, 13:14Galningar som springer i 6-tempo ... Hmm, sex-galningarna...
Galningar som springer i 6-tempo ... Hmm, sex-galningarna...
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 13:17Jo, vi kallar dem alltid för mellanmjölksgruppen
Jo, vi kallar dem alltid för mellanmjölksgruppen
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 13:20grupp6
ååå, den var dålig jag vet men ni peggar faktiskt upp så det är inte bara mitt fel 😉
😀
grupp6
ååå, den var dålig jag vet men ni peggar faktiskt upp så det är inte bara mitt fel 😉
😀
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 13:42Gäller att leva upp till det också...
Gäller att leva upp till det också...
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 08:38Men hahaha.. sexgruppen. (H)
Men hahaha.. sexgruppen. (H)
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 18:00Om det någon gång bildas en grupp 8 kanske jag också kan vara med.
Om det någon gång bildas en grupp 8 kanske jag också kan vara med.
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 10:12Lena- Nu blev det ju konflikt för mig här- jag skulle vilja vara med i den också?! Hur ska det gå till... 😉
Lena- Nu blev det ju konflikt för mig här- jag skulle vilja vara med i den också?! Hur ska det gå till... 😉
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 16:01Hejsan,
har just suttit och ritat kartor till löpturen runt alla öar. Tänkte förbereda er på turen genom att berätta hur det är tänkt: Start 9:45 från Best Hostel på Skeppsbron i Gamla Stan. Först runda Helgeandsholmen, sedan springer vi mot Skeppsholmen
Hejsan,
har just suttit och ritat kartor till löpturen runt alla öar. Tänkte förbereda er på turen genom att berätta hur det är tänkt: Start 9:45 från Best Hostel på Skeppsbron i Gamla Stan. Först runda Helgeandsholmen, sedan springer vi mot Skeppsholmen
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 17:25Halkade runt idag och tänkte faktiskt att om det blir en grupp 8 vill jag nog banne mig vara med där istället, för det var fanken så slirigt på sina ställen.
Halkade runt idag och tänkte faktiskt att om det blir en grupp 8 vill jag nog banne mig vara med där istället, för det var fanken så slirigt på sina ställen.