Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack Carina och Kristina och alla andra som var inblandade i att göra det här till ett toppenevenemang.

Hela föredragsdagen var intressant och med två väldigt underhållande talare. De fick också intelligenta frågor - lärorikt.

Idag hade jag förmånen at

Jag har haft en kanonhelg och är fulladdad med energi och inspiration!

Stort tack till alla inblandade arrangörer och alla goa löpare!

Hoppas vi ses snart igen!

Otroligt bra arrangemang! Jag är full av inspiration och nya idéer! Stort tack till arrangörerna som gjorde ett kanonjobb.

Madde

Jag missade tyvärr båda träningspassen (det på lördagen pga illa packad väska - en av nyckelkomponenterna i utrustningen saknades, och det på söndagen pga schemakrock) men jag kunde i alla fall delta i seminariedelen och var mer än nöjd med den! Det var s

Tack alla för all positiv feedback! Det känns enormt bra att läsa! Jag bara sitter och myser och är så nöjd, så nöjd, med att alla verkar ha haft det så bra den här helgen! Det var ett sant nöje att arrangera för så fantastiska och tacksamma deltagare! 😀

Kan bara instämma med tidigare talare. En helt underbar helg fick jag! (t+)(t+)

Tack för en toppenhelg! 🙂

Här finns lite bilder och text för den som känner för det (hv)

http://mirandasminut.se/60km-berg-o-dalbana/

Tack alla för en fantastisk helg!! Även jag sitter här hemma trött och lycklig över att helgen blev så himla bra. Ni alla gjorde den så fantastisk!!

Jag kommer att bevara den länge, långt in i mitt hjärta!! (L)

Det är så kul att se er alla på bilderna 🙂
Vad jag blir avundsjuk att jag inte var med er!